تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  3. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  4. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44824.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

ایسوس سری جدید مانیتورهای گیمینگ ROG Strix را معرفی کرد

نمایشگاه کامپیوتکس تایوان، امروز شاهد سیلی از نمایشگرهای جدید از سوی تولیدکنندگان مختلف است که کیفیت و قابلیت های آنها، جامعه گیمینگ را تحت تاثیر قرار می دهد. اگر به دنیای گیم علاقه داشته باشید، ...

نمایشگاه کامپیوتکس تایوان، امروز شاهد سیلی از نمایشگرهای جدید از سوی تولیدکنندگان مختلف است که کیفیت و قابلیت های آنها، جامعه گیمینگ - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را تحت تاثیر قرار می دهد.

اگر به دنیای - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گیم علاقه داشته باشید، حتماً سری «Strix» محصولات ایسوس را به خوبی می شناسید. این سخت افزارهای قدرتمند شامل طیف وسیعی از لوازم کامپیوتر - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می شوند که مانیتور هم یکی از آنهاست. شرکت مذکور امروز سه مدل جدید از نمایشگرهای خانواده استریکس را برای گیمینگ میان رده معرفی کرده که هرکدام - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در نوع خود مشخصات قابل توجهی دارند.

بزرگترین عضو گروه، مدل خمیده 32 اینچی «ROG Strix XG32VQ» است که با نسبت ابعاد 21:9 و رزولوشن WQHD، انتخاب مناسبی برای تماشای محتوای عریض به شمار می رود.

سیستم Aura Sync نورپردازی تجهیزات ایسوس را همگام می کند

این مانیتور با بهره گیری از نورپردازی LED و پشتیبانی از «Aura Sync» (سیستم یکپارچه کننده نورپردازی محصولات گیمینگ ایسوس)، در همگام سازی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - با سایر لوازمی که از این سیستم پشتیبانی می کنند -مانند موس و کیبورد- تجربه گیمینگ کاربر را به جشنواره ای از رنگ ها تبدیل می کند.

مدل بعدی «ROG Strix XFG27VQ» است که مانند برادر بزرگتر خود خمیده بوده و تصویر آن به دلیل حاشیه های باریک، معلق در هوا به نظر می رسد. این محصول 27 اینچی نیز از «Aura Sync» پشتیبانی کرده و نورپردازی زیبایی دارد.

کوچکترین عضو خانواده هم مانیتور 24.5 اینچی «ROG Strix XG258Q» است که با رزولوشن Full HD، بیشترین نرخ بازسازی تصویر را با آهنگ 240Hz در اختیار کاربر قرار داده و - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در هماهنگی کامل با «AMD FreeSync»، تجربه فوق العاده ای از بازی های پر سرعت را رقم می زند.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

در کنار محصولات سری Strix، ایسوس - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - محصول کوچکتری از خانواده «Swift» را نیز معرفی کرد که با توجه به اندازه 27 اینچی، مشخصات جالب توجهی دارد. این - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مانیتور «ROG Swift - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - PG27UQ» نام داشته و به عنوان برادر کوچک مدل «ROG Swift PG35VQ»، از رزولوشن بالاتر 2160 در 3840 بهره می برد که با در نظر داشتن ابعاد کوچکتر، تراکم پیکسلی بیشتری خواهد داشت.

این مدل نیز با فناوری «QuantumDot» ساخته شده و از «Aura Sync» ،«G-Sync» و «HDR» پشتیبانی می کند. PG27UQ با نرخ بازسازی تصویری برابر با 144Hz، اگرچه در حد برادر بزرگ خود ظاهر نمی شود اما، مطمئناً تجربه بصری بسیار خوبی را ارائه خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone