🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  2. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  3. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44832.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

آیا مک بوک ها و آیپدهای جدید همزمان با رویداد WWDC 2017 رونمایی می شوند؟

تا برگزاری کنفرانس WWDC 2017 تنها چند روز باقی مانده و اپل برنامه دارد در جریان این رویداد، برای نخستین بار iOS 11 را به نمایش درآورد و از قابلیت هایی تازه ای که با ...

تا برگزاری کنفرانس WWDC 2017 تنها چند روز باقی مانده و اپل برنامه دارد در جریان این رویداد، برای نخستین بار iOS 11 را به نمایش درآورد و از قابلیت هایی تازه ای که با آپدیت های مختلف به macOS ،watchOS و tvOS افزوده می شوند رونمایی کند. اما اپل از سخت افزار جدیدی هم در این کنفرانس رونمایی می کند و بنابر شواهد تازه، باید منتظر معرفی مک بوک ها و آپیدهای جدید به همراه مجیک کیبورد باشیم.

اخیراً مستنداتی متعلق به کمیسیون اقتصادی اروسیا در فضای مجازی رویت شده که به شماره مدل برخی از محصولات جدید - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اپل، شامل مک بوک ها و آیپدها و نیز سخت افزاری جانبی که احتمالاً مجیک کیبورد جدید باشد اشاره دارد.

شماره مدل های مربوط به مک و مک بوک، شامل A1289 ،A1347 ،A1418 ،A1419 و A1481 هستند؛ اما برخی از این شماره مدل ها به سخت افزارهای فعلی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مک - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تعلق دارند. بنابراین هنوز مشخص نیست که آیا شاهد معرفی مک جدیدی در WWDC خواهیم بود یا خیر. اما انتظار می رود که اپل از مدل به روزرسانی شده - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مک بوک 12 اینچی و - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مک بوک - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پرو رونمایی به عمل آورد. اوایل هفته جاری هم خبرهایی مبنی بر عرضه مک بوک پرو 15 اینچی در تاریخ 5 ژوئن به گوش رسید که دقیقاً - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - با تاریخ برگزاری WWDC سازگاری دارد.

از طرف - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دیگر، شماره مدل های منتسب به آیپدهای جدید، شامل A1670 و A1701 (برای مدل مجهز به وای فای) و A1671 و A1709 (برای مدل مجهز به LTE) می شود. وب سایت 9to5Mac گمانه می زند که آیپد 10.5 اینچی با شماره مدل های A1701 و A1709 شناخته می شود. در نهایت نیز، شماره مدل A1843 هم به کیبوردی وایرلس تعلق دارد. هنوز دقیقاً نمی دانیم که چرا اپل در صدد به روزرسانی کیبورد خود برآمده، اما - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شاید باید منتظر مجیک کیبوردی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به همراه تاچ بار باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone