🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  2. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
  3. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  4. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  5. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44796.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

ایسوس کروم بوک Flip C101 را با لولای 360 درجه معرفی کرد

کروم بوک ها با قیمت ارزان تر نسبت به لپ تاپ ها و طراحی ساده و سبک، در بازار طرفداران خاص خود را دارند؛ به خصوص دانش آموزان که برای تماشای فیلم های آموزشی و ...

کروم بوک ها با قیمت ارزان تر نسبت به لپ تاپ ها و طراحی ساده و سبک، در بازار طرفداران خاص خود را دارند؛ به خصوص دانش آموزان که برای - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تماشای فیلم های آموزشی و یادگیری مطالب درسی، به ابزاری کارآمد اما نه چندان پیچیده - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نیاز خواهند - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - داشت.

کروم بوک C101 فعلاً از نرم افزارهای اندرویدی پشتیبانی نمی کند

حال شرکت ایسوس در نمایشگاه - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کامپیوتکس امسال، کروم بوک جدیدی را معرفی کرده است که با لولای 360 درجه خود، یک محصول تبدیل شونده به حساب آمده و می تواند نظر مشتریان بیشتری را به خود جلب - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کند. البته این مدل با نام «Chromebook Flip C101»، بر خلاف سایر نمونه های موجود در بازار، هنوز از نرم افزارهای اندروید پشتیبانی نمی کند.

دستگاه مورد بحث از چیپست «Rockchip RK3399» با شش هسته پردازشی 64 بیتی استفاده می کند که کاربر می تواند آن را در کنار رَم 2 یا 4 گیگابایتی، و همچنین حافظه داخلی 16 یا 32 گیگابایتی از نوع «eMMC» سفارش دهد.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

لولای 360 درجه موجود، یک نمایشگر 10.1 اینچی «LED-Backlit» لمسی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - با رزولوشن 800 در - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - 1280 را به شاسی و کیبورد متصل می کند که C101 می تواند با چرخیدن حول آن، به شکل های مختلفی از جمله مانند یک تبلت، به کار گرفته شود. در ضمن کل بدنه شامل پشت صفحه نمایش و پنل زیر کیبورد از آلومینیم ساخته شده است.

کروم - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بوک مذکور به یک پورت USB استاندارد و دو درگاه USB-C مجهز شده و می توان از طریق - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کارت حافظه Micro SD، ظرفیت ذخیره اطلاعات آن - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را افزایش داد. C101 با باتری پلیمری دو سلولی خود که 10 ساعت کاربری مداوم را تضمین می کند، 900 گرم وزن دارد.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

کمپانی سازنده اطلاعاتی درباره قیمت و زمان عرضه کروم بوک جدید خود منتشر نکرده اما با توجه به مشخصات و قیمت مدل قدرتمندتر «C302» که در نمایشگاه CES معرفی شده، انتظار می رود C101 - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - با بدنه آلومینیومی به عنوان محصول ارزان تری (در حدود 300 دلار) برای بودجه های محدودتر به بازار عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone