🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
  2. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
  3. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: چرا تایمر ظرفشویی به درستی عمل نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44808.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

تاریخ عرضه و مشخصات احتمالی Honor 9 [به روز رسانی شد]

بنا به تصویری که اخیراً در اینترنت منتشر شده، Honor 9 احتمالاً اوایل تیر ماه سال جاری معرفی خواهد شد؛ هرچند در این تصویر اشاره مستقیمی به تلفن مورد بحث نشده اما عبارت «Save the ...

بنا به تصویری که اخیراً در اینترنت منتشر شده، Honor 9 احتمالاً اوایل تیر ماه سال جاری معرفی خواهد شد؛ هرچند - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در این تصویر اشاره مستقیمی به تلفن مورد بحث نشده اما عبارت «Save the Date» و محل برگزاری رویداد، احتمال رونمایی از یک پرچمدار جدید را افزایش می دهند.

تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

شهر برلین - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و تاریخ 6 تیر، مکان و زمان رونمایی اسمارت فون مورد بحث بوده که کمپانی هوآوی اسم مستعار «The Light Catcher» را برای آن برگزیده است. با توجه به این لقب، انتظار داریم Honor 9 به دوربین دوگانه که عملکرد خوبی در نور کم دارد مجهز شده باشد.

برخی شایعات حاکی از - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - حضور سنسور 20 مگاپیکسلی در کنار نمونه 12 مگاپیکسلی در پنل - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پشتی هستند که دقیقاً مشابه ماژول به کار رفته در Huawei P10 است؛ البته چنین انتخابی با توجه به تولید «آنِر 9» توسط هوآوی چندان دور از انتظار نیست.

تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

از دیگر مشخصات - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - احتمالی دستگاه، چیپست کایرین 960 بوده که در کنار رم 4 یا 6 گیگابایتی وظیفه پردازش امور را به عهده خواهد داشت. طبق تصاویر، خبری از جک 3.5 میلیمتری هدفون در Honor 9 نیست و کاربران فقط از یک درگاه USB-C برخوردار خواهند - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بود. از نظر نرم افزاری نیز - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - موبایل مذکور احتمالاً به اندروید 7 نوقا و رابط کاربری EMUI 5 مجهز خواهد شد.

 

به روز رسانی: در تصویری که به تازگی در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده، - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تاریخ عرضه Honor 9 تقریباً دو هفته زودتر (22 خرداد) و در شهر شانگهای اعلام شده است.

تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone