🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
  2. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  3. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  4. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  5. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44795.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

هوآوی از تبلت جدید خود رونمایی کرد

اگرچه بازار تبلت ها طی چند سال اخیر کاهش رشد قابل توجهی را تجربه کرده اما هوآوی قصد دارد به تلاش خود ادامه داده و محصولات جدیدی در این زمینه ارائه دهد. آخرین عضو خانواده ...

اگرچه بازار تبلت ها طی چند سال اخیر کاهش رشد قابل توجهی را تجربه کرده اما هوآوی قصد دارد به - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تلاش خود ادامه داده و محصولات جدیدی در این زمینه ارائه - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - دهد.

آخرین - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - عضو خانواده مدیا پد، M3 Lite 10 نام دارد که در چندین مدل مختلف عرضه می شود. در حال حاضر می دانیم که این دستگاه در سه مدل زیر عرضه - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - می شود اما قیمت هیچ یک مشخص نیست:

  • 3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی
  • 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی
  • 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی

همانطور که از نام آن پیدا است، تبلت از نمایشگر بزرگی 10.1 اینچی با رزولوشن تمام اچ دی (1080p) برخوردار است و در زیر آن نیز پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 435 از کوالکام قرار گرفته.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

یکی از قابلیت های ویژه M3 Lite - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - 10، چهار اسپیکر Harman/Kardon است که در قسمت جلویی دستگاه در نظر گرفته - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شده و - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تجربه ای عالی از پخش صدا و موسیقی را ارائه می دهد. سیستم عامل آن نیز اندروید 7.0 نوقا با رابط کاربری EMUI 5.1 خواهد بود.

هم در قسمت پشتی و هم در قسمت جلویی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده تا کاربران بتوانند تصاویر سلفی با کیفیتی نیز به ثبت برسانند.

سنسور اثر انگشت در زیر دکمه هوم، بهره مندی از USB نوع C و - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - باتری 6600 میلی آمپر ساعتی از دیگر قابلیت های ویژه این دستگاه به شمار می آیند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone