🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  2. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18245.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

نسخه جدید سرفیس لپ تاپ گو معرفی شد؛ رقیب قدر کروم‌بوک‌ها

مایکروسافت، «سرفیس لپ‌تاپ گو» را با پردازنده نسل دهم اینتل معرفی کرد؛ دستگاهی که به وضوح برای رقابت با کروم بوک‌ها طراحی شده است. «سرفیس لپ‌تاپ گو» (Surface Laptop Go) دستگاهی کوچکتر و سبک‌تر از ...

مایکروسافت، «سرفیس لپ‌تاپ گو» را با پردازنده نسل دهم اینتل معرفی کرد؛ دستگاهی که به وضوح برای رقابت با کروم بوک‌ها طراحی شده است.

«سرفیس لپ‌تاپ گو» (Surface Laptop Go) دستگاهی کوچکتر و سبک‌تر از سایر لپ‌تاپ‌های سرفیس است که از قدرت مطلوبی برخوردار بوده و با قیمت مقرون به صرفه‌ای - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هشتپر استان گیلان - که دارد می‌تواند جایگزین مناسبی برای دستگاه‌های قوی‌تر مایکروسافت باشد.

سرفیس جدید با نمایشگر 12.4 اینچی، از نمایشگر کوچکتری نسبت به سرفیس لپ‌تاپ 3 با پنل 13.5 اینچی بهره می‌برد. ولی رزولوشن هر دو دستگاه 1536 در 1024 پیکسل است. این در حالی است که رزولوشن نمایشگر سرفیس گو 2 برابر 1920 در 1280 پیکسل است.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هشتپر استان گیلان

فریم باریک‌تر باعث شده لپ‌تاپ جدید وزن سبک‌تری برابر 1.11 کیلوگرم داشته باشد و در واقع سبک‌ترین لپ تاپ سرفیس شود. دستگاه جدید در این رنج قیمت، سبک‌تر از مک بوک ایر و بسیاری از لپ‌تاپ‌های کروم بوک یا ویندوزی است.

لپ‌تاپ جدید با پردازنده نسل - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هشتپر استان گیلان - دهمی اینتل Core i5 -1035G1 به بازار عرضه می‌شود. نسخه پایه سرفیس جدید با رم 4 گیگابایتی و ظرفیت حافظه 64 گیگابایتی eMMC با قیمت ۵۴۹ دلاری عرضه می‌شود. نسخه قوی‌تر با قیمت 699 دلاری مجهز به رم 8 گیگابایتی و ظرفیت حافظه 128 گیگابایتی SSD است.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هشتپر استان گیلان

مایکروسافت در کنار جک هدفون، پورت شارژ Surface Connect، یک پورت USB-C و یک پورت USB-A معمولی را در نظر گرفته است. وبکم 720 پیکسل دستگاه از Windows Hello برای تشخیص چهره پشتیبانی نمی‌کند. در عوض، مایکروسافت در برخی از مدل های سرفیس جدید حسگر اثر انگشت را روی دکمه پاور قرار داده - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هشتپر استان گیلان - است. البته مدل پایه 549 دلاری فاقد حسگر اثر انگشت است ولی مدل‌های 699 یا 899 دلاری مجهز به حسگر اثر انگشت هستند.

دستگاه از Wi-Fi 6 و فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌‌کند و در عرض یک ساعت باتری آن تا 80 درصد شارژ می‌شود. مایکروسافت سرفیس گو در سه رنگ آبی، ماسه سنگی و پلاتینیومی از 22 مهرماه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone