تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  5. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44818.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

در آستانه کنفرانس جهانی توسعه دهندگان، اپل اپلیکیشن رسمی WWDC را به روز رسانی کرد

در آستانه کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل موسوم به WWDC که روز پانزده خرداد، یعنی دوشنبه هفته آینده برگزار می شود، اپل اپلیکیشن رسمی WWDC را برای این رویداد به روز رسانی کرده و ضمن ایجاد ...

در آستانه کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل موسوم به WWDC که روز پانزده خرداد، یعنی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دوشنبه هفته آینده برگزار می شود، اپل اپلیکیشن رسمی WWDC را برای این رویداد به روز رسانی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کرده و ضمن ایجاد تغییرات ظاهری قابلیت های جدیدی را نیز در آن معرفی کرده است.

مطابق توضیحات اپل در - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اپ استور، با به روز رسانی اپلیکیشن شاهد پلی لیست های ویدیویی با تمرکز بر موضوعات کنفرانس، نقشه های تعاملی و - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تب جدیدی به نام Venue خواهید بود که در مورد محل برگزاری - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کنفرانس در سن خوزه کالیفرنیا اطلاع رسانی می کند. بد نیست بدانید این اولین باری است که پس از سال ها اپل تصمیم گرفته تا این رویداد را به جای مرکز مسکون سن فرانسیسکو، در مرکز همایش های مک انری سن خوزه برگزار نماید.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

در اپلیکیشن WWDC همچنین می توانید استیکرهایی مربوط به اپل و محصولاتش را دانلود کرده و در iMessage استفاده کنید. اپل این اپلیکیشن را هم برای شرکت کنندگان در کنفرانس طراحی کرده و هم توسعه دهندگانی که نمی توانند بلیت های مراسم را خریداری کنند. از مزایای این اپلیکیشن می توان به اعلام ساعات شروع رویدادها و همچنین استریم - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - زنده ویدیو از آن ها اشاره کرد تا افرادی که قادر به حضور در مراسم نیستند، به خوبی از تمام اتفاقات با خبر شوند.

همچنین مثل سال گذشته، اپل نسخه ای مخصوص از اپ WWDC را برای tvOS و نسل چهارم اپل تی وی هم منتشر کرده تا توسعه دهندگان قادر به تماشای رویداد در تلویزیون هایشان باشند.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

در اپلیکیشن جدید WWDC می توانید از زمان شروع جلساتی که طی این رویداد برگزار می - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شوند هم با خبر شوید. ضمنا برای نخستین بار اپل به پادکسترها اجازه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - داده که برای ارائه پادکست های مرتبط با WWDC خود در یک استودیوی پادکست ویژه زمان رزرو کنند.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

رویداد کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل در تاریخ 5 ژوئن (برابر با 15 خرداد) و رأس ساعت 10 صبح به وقت سن خوزه کالیفرنیا برگزار می گردد. اپل این رویداد را هم در وبسایت خود و هم در اپل تی وی لایو استریم می کند، و می توانید پوشش زنده آن را - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در دیجیاتو نیز دنبال کنید.

برای دانلود نسخه جدید اپ WWDC می توانید همین حالا به اپ استور مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone