تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  4. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32931.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

تجربه واقعیت مجازی لوفت‌هانزا برای سفرهای هوایی به مقصد دبی

سیستم جدید لوفت هانزا به مسافران پروازهای عازم دبی اجازه می دهد مناظری را که در حال عبور از روی آن هستند از طریق عینک های واقعیت مجازی مشاهده کنند. یکی از رسوم خطوط هوایی ...

سیستم جدید لوفت هانزا به مسافران پروازهای عازم دبی اجازه می دهد مناظری را که در حال عبور از روی آن هستند از طریق عینک های واقعیت مجازی مشاهده کنند.

یکی از رسوم خطوط هوایی مختلف اعلام نام مکانی است که هواپیما در - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بیجار استان کردستان - حال - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بیجار استان کردستان - عبور از روی آن است. - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بیجار استان کردستان - بسیاری از مسافران کنجکاو تلاش می کنند که این - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بیجار استان کردستان - مناظر را از طریق پنجره تماشا کنند اما ارتفاع بالا این شانس - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بیجار استان کردستان - را تا حد زیادی از آنها می گیرد.

اخیرا هواپیمایی آلمانی لوفت - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بیجار استان کردستان - هانزا نمونه اولیه یک سیستم واقعیت مجازی (VR) را برای پروازهای به مقصد دبی توسعه داده که مسافران را به یک تور سه بعدی از مکان های در حال عبور می برد. این فناوری به گونه ای توسعه یافته که به مسافران اجازه می دهد با پوشیدن هدست واقعیت مجازی مناظر عبوری را در قالب نقشه سه بعدی مشاهده کرده و در مناظر زیبای ۳۶۰ درجه ای غوطه ور شوند.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بیجار استان کردستانلوفت هانزا این سیستم واقعیت مجازی را با همکاری یک کمپانی طراحی و توسعه محصولات دیجیتال به نام - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بیجار استان کردستان - 3spin طراحی کرده و هدف از - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بیجار استان کردستان - آن افزایش کیفیت پروازها و بهبود تجربه مسافران عنوان شده است. «توماس هوگر» از مدیران 3spin در این باره می گوید:

اغلب حین پرواز به پنجره خیره شده و به این فکر میکنم که کجا - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بیجار استان کردستان - هستیم و آن پایین چه خبر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بیجار استان کردستان - است. ایده ما بر اساس همین تفکرات شکل گرفته است.

3spin در وب سایت خود تاکید کرده این سیستم به اپ موبایلی متکی است که از طریق شبکه WLAN به داده های پرواز دسترسی دارد.

نخستین کسانی که شانس تجربه این سیستم را داشته اند مسافران پرواز LH630 فرانکفورت به دبی بودند که حین پرواز بر فراز اتریش در کنسرت های کلاسیک وین شرکت کرده یا از مناظر دیگر بازدید کرده اند. ظاهرا این افراد نسبت به سیستم واقعیت مجازی مذکور دیدگاه مثبتی داشته اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone