تعمیرات یخچال پروفایل در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  2. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43491.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن آتلوک برای iOS و اندروید با طراحی و قابلیت هایی جدید به روز رسانی شد

اپلیکیشن آتلوک برای iOS و اندروید ساعاتی پیش با تغییراتی جدید به روز رسانی شد. از جمله این تغییرات می توان به طراحی جدید بخش مکالمات و ناوبری بهتر در رابط کاربری اشاره کرد. مضاف ...

اپلیکیشن آتلوک برای iOS و اندروید ساعاتی پیش با تغییراتی جدید به روز رسانی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - شد. از جمله این تغییرات می توان به طراحی جدید بخش مکالمات و ناوبری بهتر در رابط کاربری اشاره کرد. مضاف بر این موتور جستجوی هوشمند جدیدی هم در راه است، که به لطف آن می توانید واژه ها را سریع تر و راحت تر از همیشه در محیط آتلوک پیدا کنید.

آتلوک جدید حالا در پیش نمایش مکالمات نوشته های بیشتری را به نمایش گذاشته و پیام های مجزا را بهتر و واضح تر از گذشته تفکیک می کند. همچنین با استفاده از گزینه پاسخ سریع می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن به آخرین پیام های یک ایمیل پاسخ داده و در عین حال تا انتهای متن مکالمه را هم مشاهده کنید.

اگر روی فهرست مخاطبین تان اشاره کنید هم امکان ویرایش آن ها را خواهید داشت، و برای دسترسی به تنظیمات بیشتر می توانید به منوی مخفی اپلیکیشن مراجعه نمایید.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

شایان ذکر است که فهرست حساب های کاربری و پوشه ها در آخرین نسخه آتلوک دوباره از نو طراحی شده تا با سرعت بیشتری قادر به جابجایی میان حساب ها و پوشه های مهم تان - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - باشید. به غیر از این، تغییر - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ظاهری ملموس دیگر در منوی کشویی اپ انجام گرفته که حالا برای دسترسی راحت تر آیکن های درشت تری را به نمایش می گذارد.

همچنین آتلوک قرار است که یک گزینه جستجوی پیشرفته هم دریافت کند - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تا به لطف آن قادر باشید که از یک محل به جستجوی محتوای پیام ها، فایل ها و مخاطبین بپردازید.

تغییرات ظاهری جدید آتلوک هم اکنون برای پلتفرم iOS و دارندگان حساب های آتلوک دات کام و جیمیل اعمال شده، اما کاربران آفیس 365 برای مشاهده این تغییرات باید چند روز دیگر نیز منتظر بمانند. کلیه تغییراتی که گفتیم (به همراه جستجوی پیشرفته) قرار - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - است که «طی ماه های آینده» به نسخه اندروید آتلوک نیز اضافه شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone