تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  2. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32898.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

کلاهبرداری جدید از کاربران آیفون با AppleCare جعلی

کلاهبرداری های فیشینگ که کاربران اپل را هدف قرار می دهند مسئله جدیدی نیست اما گزارش های جدید حاکی از افزایش مهارت هکرها و روش های خلاقانه تری است که در پیش گرفته اند. با ...

کلاهبرداری های فیشینگ که کاربران اپل را هدف قرار می دهند - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - مسئله جدیدی نیست اما گزارش های جدید حاکی از افزایش مهارت هکرها و - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - روش های خلاقانه تری است که در پیش گرفته اند.

با - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - توجه به روند رو به رشد استفاده کاربران - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - از - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - موبایل برای انجام امور مالی و پرداخت هزینه های مختلف، طبیعی است که هکرها کمپین های بیشتری را برای به دام انداختن - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - قربانیان صورت دهند.

مهاجمان سایبری اخیرا تا آنچه پیش رفته اند که در موبایل قربانیان پیامی مبنی بر تماس با مرکز AppleCare را به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نمایش می گذارند که در افزایش باورپذیری کاربران تاثیر به سزایی دارد.تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلاندر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - این روش ایمیل های مرتبط به سرویس های iCloud هدف قرار گرفته و ایمیلی با عنوان «هشدار حیاتی» در رابطه با عدم امکان ورود به سیستم به آنها ارسال می شود. کاربر برای رفع - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - این مشکل باید روی لینکی کلیک کند که آنها را با سایتی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - جعلی و کاملا مشابه با پشتیبانی اپل هدایت می کند.

با ورود به این صفحه کدهای جاوا اسکریپت پیامی مبنی بر تماس با مرکز پشتیبانی اپل را به نمایش درمی آورد که در صورت کلیک روی آن به کلاهبرداری که خود را جای نماینده اپل - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - جا زده، متصل خواهید شد. این فرد تلاش می کند که اطلاعات مربوط به حساب های کاربری طرف - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - مقابل را از طریق فیس تایم به سرقت برده و در عین حال روند را کاملا طبیعی جلوه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دهد.

نکته عجیب اینجاست که هکرهای دیگر فارغ از نوع حمله و هدف مورد نظر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اغلب سعی در پنهان کردن هویت خود دارند اما این گروه سعی در برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان خود داشته اند.

اپل از اظهار نظر در این باره خودداری کرده اما یکی از سخنگویان این شرکت تاکید کرده که تمامی کلاهبرداری هایی که کاربران اپل را هدف قرار دهند، توسط کارشناسان این کمپانی بررسی خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone