تعمیرات یخچال کرال در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  2. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  4. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  5. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13542.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اپل امکانات شخصی‌سازی نوتیفیکیشن‌ها در iOS 15 را بیشتر می‌کند

اپل با آپدیت iOS 15 به دارندگان آیفون اجازه می‌دهد تا بهتر از قبل اقدام به شخصی‌سازی نوتیفیکیشن‌ها کنند. کاربران می‌توانند نحوه نمایش موارد مختلف مانند تماس‌های ورودی، پیام‌ها یا آپدیت برنامه‌ها را در قسمت ...

اپل با آپدیت iOS 15 به دارندگان آیفون اجازه می‌دهد تا بهتر از قبل اقدام به شخصی‌سازی نوتیفیکیشن‌ها کنند. کاربران می‌توانند نحوه نمایش موارد مختلف مانند تماس‌های ورودی، پیام‌ها - تعمیرات یخچال کرال در شهر مرند زنجان استان زنجان - یا آپدیت برنامه‌ها را در قسمت نوتیفیکیشن با توجه به وضعیت خود کنترل نمایند.

به - تعمیرات یخچال کرال در شهر مرند زنجان استان زنجان - کمک قابلیت فوکوس (Focus) دیگر تنها بی‌صدا کردن تماس‌ها و پیام‌ها از طریق حالت Do Not Disturb تنها گزینه ممکن نخواهد بود و می‌توان فیلترهای بیشتری در راستای شخصی‌سازی نوتیفیکیشن‌ها در نظر گرفت. نمایش آن‌ها نیز با توجه به وضعیت کاربر مانند رانندگی یا خواب قابل تغییر است. همچنین هوش مصنوعی امکان تشخیص وضعیت - تعمیرات یخچال کرال در شهر مرند زنجان استان زنجان - کاربر در - تعمیرات یخچال کرال در شهر مرند زنجان استان زنجان - زمان حال را امکان‌پذیر می‌سازد. برای مثال وقتی به باشگاه می‌رسید، آیفون می‌تواند به شما پیشنهاد - تعمیرات یخچال کرال در شهر مرند زنجان استان زنجان - کند که حالت مرتبط با فعالیت ورزشی را فعال کنید.

تعمیرات یخچال کرال در شهر مرند زنجان استان زنجان

قابلیت خلاصه نوتیفیکیشن‌ها (Notification Summary) می‌تواند موارد دریافتی را با توجه به بازه‌های زمانی در روز گروه‌بندی و اولویت‌بندی کند. همچنین قابلیت Do Not Disturb از این پس به صورت مستقیم با iMessages در تعامل خواهد بود - تعمیرات یخچال کرال در شهر مرند زنجان استان زنجان - و دیگر کاربران می‌توانند متوجه شوند که در چه زمان‌هایی علاقه‌ای به دریافت پیام نخواهید داشت. خلاصه‌ای از موارد قابل نمایش نیز در لاک اسکرین قابل نمایش خواهد بود تا ویژگی‌های تعاملی آن را بسیار بیشتر از نسخه‌های قبلی iOS کند - تعمیرات یخچال کرال در شهر مرند زنجان استان زنجان - و شخصی‌سازی نوتیفیکیشن‌ها راحت‌تر انجام گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone