تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  3. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13540.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

با استفاده از قابلیت SharePlay فیس‌تایم ویدیوهای خود را به صورت همزمان تماشا کنید

اپل در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2021 قابلیت جدیدی به نام SharePlay را برای فیس‌تایم معرفی کرد که کاربران با استفاده از آن می‌توانند محتواهای ویدیویی و صوتی خود را از طریق فیس تایم با ...

اپل در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2021 قابلیت جدیدی به نام SharePlay را برای فیس‌تایم معرفی کرد که کاربران با استفاده از آن می‌توانند محتواهای ویدیویی و صوتی خود را از طریق فیس تایم با دیگران - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان - به اشتراک بگذارند.

اپل به عنوان بخشی از بروزرسانی فیس‌تایم در iOS 15 مجموعه جدیدی از ویژگی‌ها برای ارائه تجربیات مشترک مانند تماشای همزمان ویدیوهای تیک‌تاک، گوش دادن همزمان به موسیقی، به اشتراک‌گذاری صفحه نمایش و موارد دیگری را تحت عنوان SharePlay به اپلیکیشن فیس‌تایم اضافه کرده است.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان
سرویس‌هایی که از SharePlay پشتیبانی می‌کنند

خبر خوب اینکه قابلیت SharePlay فقط به صورت انحصاری و برای Apple Tv و Music در دسترس - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان - نخواهد بود بلکه به عنوان یک API - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان - ارائه می‌شود تا سایر توسعه‌دهندگان - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان - نیز بتوانند در اپلیکیشن‌های شخص ثالث از آن استفاده کنند.

قابلیت SharePlay اپل بسیار فراتر از پخش موسیقی و ویدیو به صورت همزمان است. کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند صفحه‌نمایش خود را نیز به اشتراک بگذارند. «کریگ فدریگی» مهندس نرم‌افزار اپل درباره این قابلیت عنوان می‌کند: «اشتراک صفحه نمایش یک روش ساده و فوق‌العاده موثر برای - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان - کمک به کسانی است که در لحظه قصد دارند سوالاتی را - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان - جواب دهند و در تمام دستگاه‌های اپل کار می‌کند.»

همچنین این - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان - قابلیت حتی در دسترس - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان - کاربرانی که از نسخه تازه اعلام شده وب فیس‌تایم استفاده می‌کنند نیز قرار خواهد گرفت. این قابلیت در iOS 15 ارائه می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone