🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  2. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  3. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18272.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

SSD سامسونگ 870 Evo با سرعت بیشتر و قیمت کمتر معرفی شد

SSD سامسونگ مدل 860 Evo یکی از محبوب‌ترین حافظه‌های SSD مصرفی جهان از زمان عرضه در سال ۲۰۱۸ به شمار می‌رود و سازنده کره‌ای حالا از جانشین آن یعنی 870 Evo با سرعت بیشتر و ...

SSD سامسونگ مدل 860 Evo یکی از محبوب‌ترین حافظه‌های SSD مصرفی جهان از زمان عرضه در سال ۲۰۱۸ به شمار می‌رود و سازنده کره‌ای حالا از جانشین آن یعنی 870 Evo با سرعت بیشتر و قیمت کمتر رونمایی کرده است.

سامسونگ می‌گوید 870 Evo به لطف بهره مندی از جدیدترین کنترلر V-NAND این شرکت سرعت خواندن ترتیبی ۵۶۰ مگابایت بر ثانیه و نوشتن ترتیبی ۵۳۰ مگابایت بر ثانیه را ارائه می‌کند. سامسونگ وعده می‌دهد که مدل جدید ۳۸ درصد سرعت بیشتری در خوانش تصادفی نسبت به Evo 860 داشته و منجر به بهبود مولتی تسکینگ، وب‌گردی و سرعت بالا آمدن کامپیوتر می‌شود.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر الوند استان زنجان

870 EVO از نسل ششم حافظه V-NAND بکار رفته - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر الوند استان زنجان - در SSD پرچمدار PRO 980 استفاده کرده و آنطور که anandtech گزارش می‌کند، احتمالاً از ۱۲۸ لایه TLC برخوردار است. این حافظه NAND از راهکار ۱۷۶ لایه‌ای امثال Micron و SK Hynix عقب‌تر است ولی سامسونگ از فرآیند پیشرفته تری برای تولید NAND استفاده کرده و قادر است تا تمام لایه‌ها را درون یک گروه - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر الوند استان زنجان - قرار دهد اما شرکت‌های رقیب از فرآیند تقسیم کردن لایه‌ها (مثلاً دو گروه ۸۸ لایه ای) استفاده می‌کنند.

870 EVO همچنین از کنترلر Samsung MKX که اولین بار شاهد - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر الوند استان زنجان - بکارگیری آن در 870 QVO - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر الوند استان زنجان - بودیم بهره‌مند است که نقش به سزایی در بهبود عملکرد کلی SSD بازی می‌کند. این محصول در ظرفیت‌های زیر به بازار عرضه خواهد شد:

  • ۲۵۰ گیگابایت، ۴۹.۹۹ دلار
  • ۵۰۰ گیگابایت، ۷۹.۹۹ دلار
  • ۱ ترابایت، ۱۳۹.۹۹ دلار
  • ۲ ترابایت، ۲۶۹.۹۹ دلار
  • ۴ ترابایت، ۵۲۹.۹۹ دلار

در ادامه جدول مشخصات فنی 870 Evo را مشاهده می‌کنید:

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر الوند استان زنجان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone