🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  5. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44163.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ می خواهد با قاب موبایل، قادر به شارژ ساعت هوشمندتان باشید

اداره ثبت پتنت و علائم تجاری آمریکا اخیراً اسناد مربوط به یکی از پتنت های سامسونگ را منتشر کرده که طرح نوعی کاور با قابلیت شارژ بی سیم لوازم پوشیدنی را برای تلفن های هوشمند ...

اداره ثبت پتنت و علائم تجاری آمریکا اخیراً اسناد مربوط به یکی از پتنت های سامسونگ - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را منتشر کرده که طرح نوعی کاور با قابلیت شارژ بی سیم لوازم پوشیدنی را برای تلفن - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - های هوشمند نشان می دهد.

بر اساس اطلاعات موجود در اسناد، قاب مورد بحث می تواند ابزارهایی مانند ساعت هوشمند را به صورت بی سیم و از طریق فناوری موج میلیمتری شارژ کند. علاوه بر قابلیت مذکور، کاور سامسونگ از توانایی های مولتی مدیا و اپلیکیشن های مخصوص نیز بهره مند خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

کاور سامسونگ اطلاعات ابزار پوشیدنی را به موبایل - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ارسال می - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کند

همانطور که احتمالاً می دانید، فناوری موج میلیمتری در کنار انتقال انرژی الکتریکی، امکان تبادل داده را نیز فراهم می کند و محصول احتمالی سامسونگ هم با استفاده از همین قابلیت، می تواند با پوشیدنی در حال شارژ ارتباط برقرار کرده و اطلاعات مربوط به آن را روی بخشی از نمایشگر که در معرض دید قرار دارد، نشان دهد.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

در قسمت - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پشتی کاور، یک سیم پیچ انتقال الکتریسیته و یک کانکتور USB-C وجود دارد که انرژی مورد نیاز را از - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - باتری موبایل دریافت کرده و به بخش - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - جلویی قاب ارسال می کند. در قسمت جلو نیز یک کنترل کننده جریان بی سیم و یک مبدل جریان - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مستقیم (باتری) به جریان متناوب تعبیه شده که کار انتقال انرژی به ابزارهای دیگر را انجام می دهند.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

نکته جالب اینکه درست یک روز پیش از انتشار اطلاعات پتنت سامسونگ، کمپانی اپل نیز پتنتی را برای یک کاور - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - با قابلیت شارژ بی سیم به ثبت - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - رساند که البته، پتنت اهالی کوپرتینو صرفاً به امکان شارژ آیفون از طریق شارژرهای وایرلس اشاره داشته و صحبتی از شارژ لوازم جانبی به وسیله قاب موبایل را به میان نیاورده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone