🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  2. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  3. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  4. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  5. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13541.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اپل از قابلیت‌های جدید فیس‌تایم رونمایی کرد

اپل در مراسم WWDC 2021 که در زمان نگارش این مطلب در حال برگزاری است از قابلیت‌های جدید فیس تایم رونمایی کرده است. حالا با فیس تایم می‌توانید نویزهای محیط را حذف کنید و از ...

اپل در مراسم WWDC 2021 که - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شاندیز استان خراسان - در زمان نگارش این مطلب در حال برگزاری است از قابلیت‌های جدید فیس تایم - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شاندیز استان خراسان - رونمایی کرده است. حالا با فیس تایم می‌توانید نویزهای محیط را حذف کنید و از SharePlay و بسیاری قابلیت‌های دیگر بهره‌مند شوید. اما مهم‌ترین ویژگی امکان دعوت کردن کاربران اندروید به یک تماس فیس‌تایم است.

یکی از قابلیت‌های جدید فیس تایم «spatial audio» است که با کمک آن - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شاندیز استان خراسان - صدا - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شاندیز استان خراسان - به گونه‌ای پخش می‌شود که تصور می‌کنید شما هم در همان اتاق طرف مقابلتان نشسته‌اید. «Voice isolation» نیز قابلیتی مبتنی بر یادگیری ماشین است که به کمک آن نویزهای محیطی مسدود می‌شود - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شاندیز استان خراسان - تا صدای شما با شفافیت بیشتری به گوش طرف مقابل برسد.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شاندیز استان خراسان

«FaceTime‌ links» اما قابلیتی است که بسیاری از کاربران از مدت‌ها پیش منتظرش بودند. به لطف این ویژگی کاربران می‌توانند لینک یک تماس را به روش‌های مختلف از جمله آی‌مسیج، ایمیل،‌ واتس‌اپ - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شاندیز استان خراسان - و بسیاری روش‌های دیگر به - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شاندیز استان خراسان - مخاطبان خود ارسال کنند و حالا کاربران - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شاندیز استان خراسان - اندروید هم می‌توانند با کمک لینک به اشتراک گذاشته شده، از طریق مرورگر خود وارد تماس فیس‌تایم شوند. البته در واقع هر کاربری با هر - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شاندیز استان خراسان - سیستم عاملی از جمله ویندوز که به لینک دسترسی داشته باشد امکان استفاده از این قابلیت را دارد.

«SharePlay» از دیگر ویژگی‌های جدید است که مجموعه‌ای از قابلیت‌ها برای به اشتراک گذاری را شامل می‌شود. به عنوان مثال می‌توانید هنگام برقراری تماس فیس‌تایم با دیگر مخاطبان، صفحه نمایش آیفون خود را با دیگران به اشتراک بگذارید یا با دوستان خود به طور همزمان فیلم ببینید یا به آهنگ مورد علاقه‌تان گوش کنید. علاوه بر این - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شاندیز استان خراسان - امکان ارسال فیلم یا موسیقی به اپل - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شاندیز استان خراسان - تی‌وی وجود دارد. - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شاندیز استان خراسان - به گفته اپل سایر توسعه دهندگان هم ‌می‌توانند به لطف API ارائه شده به این ویژگی دسترسی داشته باشند.

یکی از - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شاندیز استان خراسان - ویژگی‌های دیگر فیس‌تایم - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شاندیز استان خراسان - که اپل از آن می‌گوید حالت پرتره است که به فعال کردن آن پس زمینه سوژه محو می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone