🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  3. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  4. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  5. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13535.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اپل اپلیکیشن ترجمه را برای iPadOS 15 عرضه می‌کند

اپل در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود اقدام به معرفی نسخه‌های جدیدی از سیستم‌عامل‌های خود کرده است. iOS 15 همراه با چندین قابلیت تازه مانند دسترسی بیشتر برای شخصی‌سازی نوتیفیکیشن‌ها و ویژگی‌های جدید برای ایرپادها به‌روزرسانی شده ...

اپل در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود اقدام به معرفی نسخه‌های جدیدی از سیستم‌عامل‌های خود کرده است. iOS 15 همراه با چندین قابلیت تازه - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر لاهیجان استان گیلان - مانند دسترسی بیشتر برای شخصی‌سازی نوتیفیکیشن‌ها و ویژگی‌های جدید برای ایرپادها به‌روزرسانی شده است. اما اپل iPadOS 15 را هم فراموش نکرده است و امکانات بیشتری به آن افزوده که یکی از آن‌ها اپلیکیشن ترجمه (Translate) است.

اپلیکیشن ترجمه در سال گذشته و همزمان با iOS 14 برای دارندگان آیفون معرفی شد اما اکنون صاحبان آیپد‌ها نیز می‌توانند از قابلیت‌های آن استفاده کنند. به کمک اپ گفته شده می‌توان متون آماده یا تایپ شده را ترجمه کرد و برای - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر لاهیجان استان گیلان - صفحات وب در مرورگر - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر لاهیجان استان گیلان - سافاری نیز در دسترس است. با معرفی iOS 15، طیف عملکرد اپلیکیشن ترجمه نیز افزایش یافته است و می‌توان از امکانات آن در سایر اپ‌ها مانند Photos برای ترجمه متون استفاده کرد.

اپل با تایید انتشار اپلیکیشن ترجمه برای iOS، آن را برای صفحات بزرگ‌تر نیز بهینه‌سازی کرده است. البته برای استفاده - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر لاهیجان استان گیلان - از تمامی ویژگی‌های جدید باید تا پاییز امسال و انتشار رسمی نسخه‌های پایدار - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر لاهیجان استان گیلان - سیستم‌عامل‌های جدید اپل صبر کرد. برخی از قابلیت‌های گفته شده در macOS 12 نیز در دسترس خواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر جانان نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام آیا منطقه خزر لاهیجان تعمیر کولر گازی دوو DTSH18X71 هم دارید
پاسخ: بله در خزر شهر لاهیجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone