🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44835.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

ایسوس از یک «کروم بوک فلیپ» دیگر برای مصارف آموزشی رونمایی کرد

کروم بوک ها به خاطر سادگی شان، قیمت پایین شان و مدیریت آسان شان، از محبوبیت قابل توجهی در کلاس های درس برخوردار شده اند. ایسوس در جریان رویداد کامپیوتکس 2017 از «کروم بوک فلیپ» ...

کروم بوک ها به خاطر سادگی شان، قیمت پایین شان و مدیریت آسان شان، از محبوبیت قابل توجهی در کلاس های درس برخوردار شده اند. ایسوس در جریان رویداد کامپیوتکس 2017 از «کروم بوک فلیپ» جدیدی رونمایی کرد که به عنوان مدل ارتقایافته کروم بوک فیلپ 10 اینچی سال 2015 ایفای نقش می کند. اما این کمپانی حالا از لپ تاپ دیگری هم رونمایی کرده که استفاده های آموزشی را هدف قرار داده است.

اگرچه این لپ تاپ هم به سادگی «کروم بوک فلیپ» -بدون هیچ پیشوند یا پسوند- نامیده شده، اما تفاوت های قابل توجهی با فلیپ استاندارد دارد. پیش از هر چیز، این مدل بدنه ای تماماً مشکی داشته و به نظر می رسد که جان سخت تر از قبل باشد. علاوه بر این، پردازنده Intel - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - Celeron N3350 جای خود را به پردازنده Rockchip مبتنی بر ARM داده است. نمایشگر 11.6 اینچی دستگاه هم اندکی بزرگ تر از نسخه استاندارد است و رزولوشن 1600x900 را تصویر می کند.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

همانطور که می توان حدس زد، کروم بوک فلیپ جدید به خاطر هدف گذاری های خود، از اتصالات گوناگونی پشتیبانی می کند و به دو پورت USB A، دو پورت USB C، جک هدست و یک ورودی کارت های مایکرو SD تجهیز شده است. ضمناً روی کیبورد و بالای نمایشگر، دو وبکم مجزا تعبیه شده است. دوربین کیبورد قرار است هنگامی که - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - لپ تاپ به شکل تبلت در می آید، به عنوان دوربین پشتی برای عکس برداری عمل کند.

ایسوس هنوز تاریخ عرضه یا قیمت گذاری این لپ تاپ جدید را اعلام نکرده و باید فعلاً زمان بیشتری تا کسب این اطلاعات منتظر باقی ماند. گفتنی است که این مدل به همراه استور گوگلی پلی به دست مشتریان می رسد.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone