تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  5. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17196.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

ریزربوک ۱۳ با نمایشگر ۱۶ به ۱۰ و کیبورد RGB معرفی شد

«ریزر» که نامی آشنا در صنعت سیستم‌های کامپیوتری مخصوص بازی و لوازم جانبی دارد؛ از سه مدل لپ‌تاپ جدید «ریزر بوک 13» با کارایی عمومی رونمایی کرده که از نمایشگری با نسبت 16 به 10 ...

«ریزر» که نامی آشنا در صنعت سیستم‌های - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خراسان استان خراسان - کامپیوتری مخصوص بازی و لوازم جانبی دارد؛ از سه مدل لپ‌تاپ جدید «ریزر بوک 13» با کارایی عمومی رونمایی کرده که از نمایشگری با نسبت 16 به 10 بهره می‌برند.

از نظر ظاهری، ریزر بوک 13 تفاوت چندانی با «بلید استلث 13»، لپ‌تاپ 13 اینچی مخصوص گیمینگ این شرکت ندارد؛ اما ریزر دستگاه جدید خود را با تغییراتی رونمایی کرده که آن را برای استفاده در محل کار یا برای استفاده در دانشگاه و مدرسه مناسب می‌کند.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خراسان  استان خراسان

ریزر بوک 13 از نمایشگر با نسبت 16 به 10 بهره می‌برد که درمقایسه با بلید استلث و سایر لپ‌تاپ‌های دیگر فضای عمودی بیشتری را در اختیار کاربر روی نمایشگر قرار می‌دهد. برای افرادی که به صورت چند وظیفه‌ای از سیستم استفاده می‌کنند، این نسبت - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خراسان استان خراسان - نمایشگر بسیار مناسب است.

ریزربوک 13 با پردازنده گرافیکی آیریس Xe اینتل، کیبورد RGB و وزنی برابر با 1.33 کیلوگرم و بهره‌مندی از پورت‌های HDMI 2.0، دو پورت USB-C با تاندربولت 4 و یک عدد پورت USB 3.2 Type-A، جک هدفون در کنار اسلات microSD گزینه مناسبی برای کارهای اداری و دفتری است.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خراسان  استان خراسان

لپ‌تاپ جدید ریزر بوک در سه مدل - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خراسان استان خراسان - به بازار عرضه می‌شود. مدل پایه با - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خراسان استان خراسان - نمایشگر غیر لمسی با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل از پردازنده Core i5-1135G7، رم 8 گیگابایتی و حافظه 256 - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خراسان استان خراسان - گیگابایتی بهره می‌برد.

مدل دیگری از این دستگاه با نمایشگر لمسی با رزولوشن - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خراسان استان خراسان - 1920 در 1200 پیکسل و بهره‌مندی از پردازنده Core i7-1165G، رم 16 گیگابایتی و حافظه 512 گیگابایتی با قیمت 1599.99 دلار به بازار عرضه می‌شود.

کاربرانی که به نمایشگر با رزولوشن بالاتر نیاز دارند می‌توانند مدل - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خراسان استان خراسان - سوم ریزر بوک 13 را خریداری کنند که 1999.99 دلار قیمت گذاری شده و از نمایشگری با رزولوشن 3840 در 2400 پیکسل برخوردار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone