تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  5. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17203.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

آپدیت جدید واتساپ ارسال پیام پنهان شونده را ممکن می‌کند

آپدیت جدید واتساپ سر انجام ارسال پیام ناپدید شونده را ممکن می‌کند اما از آنجا که واتساپ باید تفاوت خود با دیگر پیام‌رسان‌ها را ثابت کند این قابلیت با محدودیتی عجیب ارائه می‌شود. پیام‌های ناپدید ...

آپدیت جدید واتساپ سر انجام - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تنکابن استان مازندران - ارسال پیام ناپدید شونده را ممکن - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تنکابن استان مازندران - می‌کند - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تنکابن استان مازندران - اما از آنجا که واتساپ باید - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تنکابن استان مازندران - تفاوت خود با دیگر پیام‌رسان‌ها را ثابت کند این قابلیت با محدودیتی عجیب - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تنکابن استان مازندران - ارائه می‌شود.

پیام‌های ناپدید شونده یکی از قابلیت‌های محبوب در پیام‌رسان‌ها است چرا که اجازه می‌دهد طرف مقابل تنها در یک بازه زمانی خاص امکان مشاهده محتوا را داشته باشد و پس از آن پیام به صورت خودکار حذف خواهد شد. واتساپ اما هنوز این قابلیت را به صورت - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تنکابن استان مازندران - تمام و کمال ارائه نکرده و تنها پیام ارسالی را می‌توان با استفاده از این ویژگی بعد از یک هفته پاک کرد.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تنکابن استان مازندران

پیام های ناپدیده شونده در اپدیت جدید واتساپ که از همین امروز منتشر شده، ارائه شده‌اند و طی سه هفته دیگر در - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تنکابن استان مازندران - اختیار همه کاربران قرار - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تنکابن استان مازندران - خواهند گرفت. از این ویژگی می‌توان برای ارسال متن، عکس و فایل در چت‌های خصوصی استفاده کرد اما ادمین‌ها امکان بهره بردن از آن در گروه‌ها را نیز دارند. اگر قصد استفاده - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تنکابن استان مازندران - از این قابلیت را دارید باید بعد از دریافت به‌روزرسانی وارد تنظیمات چت مورد نظر شده و روی گزینه «پیام پنهان شونده» یا «Disappearing Messages» کلیک کنید. در ادامه با تایید فعال شدن این - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تنکابن استان مازندران - قابلیت، پیام‌های ارسالی جدید پس از ۷ روز پاک خواهند شد.

سخنگوی واتساپ گفته دلیل انتخاب بازه زمانی ۷ روزه این بوده که خیال کاربر از بابت دائمی نبودن پیا‌م‌ها راحت باشد اما وی نگفته چرا این امکان - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تنکابن استان مازندران - را برای کاربر فراهم نکرده‌اند که پیام را در بازه چند ساعته یا چند روزه ناپدید کند چرا که به این شکل خیال کاربر راحت‌تر هم می‌شد! نکته‌ای که - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تنکابن استان مازندران - نباید - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تنکابن استان مازندران - فراموش کنید این است که طرف مقابل می‌تواند از پیام - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تنکابن استان مازندران - ناپدید شونده اسکرین شات بگیرد یا قبل از حذف آنرا برای دیگران ارسال کند.

- تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تنکابن استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone