تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  5. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17216.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

بهبود ۱۹ درصدی عملکرد پردازنده راکت لیک اینتل در بنچمارک تک هسته‌ای

اینتل در جدیدترین تیزر پردازنده راکت لیک از بهبود عملکرد دو رقمی آن نسبت به نسل قبلی خبر داد، حالا طبق نتایج بنچمارک این میزان در بخش تک هسته‌ای برابر ۱۹ درصد است. پردازنده‌های راکت ...

اینتل در جدیدترین تیزر پردازنده راکت لیک از بهبود عملکرد دو رقمی آن نسبت به نسل قبلی خبر داد، حالا طبق نتایج بنچمارک این میزان در بخش تک هسته‌ای برابر ۱۹ درصد است.

پردازنده‌های راکت لیک با تعداد هسته‌های مختلف از راه می‌رسند که بر اساس نتایج بنچمارک «UserBenchmark» به نظر می‌رسد بالاترین آن‌ها - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بویین زهرا استان زنجان - از ۸ هسته و ۱۶ رشته بهره می‌برد. گزارش‌ها به فرکانس پایه ۳.۴ گیگاهرتز و بوست ۴.۲ گیگاهرتز این پردازنده اشاره می‌کنند.

این پردازنده راکت لیک به وسیله مادربورد Z590-A Pro-12VO شرکت MSI مورد بررسی قرار گرفته که وجود عبارت 12VO به مشخصات ATX12VO اینتل اشاره دارد که کانکتور پاور ۱۰ پینی را جایگزین ۲۴ پینی می‌کند. در - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بویین زهرا استان زنجان - حال حاضر «ازراک» کانکتور ATX12VO را درون یکی از مادربوردهای Z490 قرار داده و ظاهرا MSI نیز در - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بویین زهرا استان زنجان - این مسیر قرار دارد.

UserBenchmark بهترین مرجع برای بررسی عملکرد یک پردازنده محسوب نمی‌شود و - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بویین زهرا استان زنجان - نمی‌توان چندان به آن اعتماد کرد. با این حال پردازنده ۸ هسته‌ای راکت لیک در اکثر بخش‌ها عملکرد بهتری نسبت به پردازنده اینتل Core i9-10900K از خود نشان می‌دهد.

در بخش تک هسته‌ای پردازنده جدید اینتل تا ۲۱ درصد عملکرد بهتری نسبت به Core i7-10700K از خود نشان می‌دهد، پردازنده‌ای که از فرکانس پایه ۳.۸ گیگاهرتز و فرکانس بوست ۵.۱ گیگاهرتز بهره می‌برد. در بخش ۸ هسته‌ای فاصله عملکرد این - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بویین زهرا استان زنجان - پردازنده‌ها به ۷ درصد می‌رسد.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بویین زهرا استان زنجان

اگر بخواهیم این پردازنده معرفی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بویین زهرا استان زنجان - نشده را با - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بویین زهرا استان زنجان - یک پرچمدار دیگر مقایسه کنیم، Core i9-10900K انتخاب مناسبی است هرچند دو هسته بیشتر دارد. بدون توجه به این موضوع، در بخش تک - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بویین زهرا استان زنجان - هسته‌ای پردازنده Core i9-10900K با اختلاف ۱۹ درصدی از رقیب خود شکست می‌خورد. این محصول دارای فرکانس پایه ۳.۷ گیگاهرتز و بوست ۵.۳ گیگاهرتز است.

با توجه به نتایج، به نظر می‌رسد اینتل تصمیم گرفته بجای افزایش فرکانس روی بهبود عملکرد دستورالعمل در هر چرخه (IPC) تمرکز کند. با وجود - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بویین زهرا استان زنجان - اینکه Core i9-10900K در مقایسه با نمونه راکت - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بویین زهرا استان زنجان - لیک از ۲ هسته بیشتر بهره می‌برد، تنها ۴ درصد - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بویین زهرا استان زنجان - عملکرد از خود نشان می‌دهد. پردازنده‌های جدید اینتل در سه ماهه اول سال آینده میلادی از راه می‌رسند، اما آیا می‌توانند پردازنده‌های - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بویین زهرا استان زنجان - رایزن ۵۰۰۰ شرکت AMD را شکست دهند؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone