تعمیرات یخچال ویرپول در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  3. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  4. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17187.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

ابزار مایکروسافت Clarity برای تحلیل وب‌سایت به صورت عمومی ارائه شد

در سال ۲۰۱۸ بود که مایکروسافت برای نخستین بار از Clarity پرده برداشت، یک سرویس آنالیتیکس جدید که به شما کمک کند انبوهی از اطلاعات مختلف راجع به مشتریان وب‌سایت خود به دست آورید. Microsoft ...

در سال ۲۰۱۸ بود که مایکروسافت برای نخستین بار از Clarity پرده برداشت، یک سرویس آنالیتیکس جدید که به شما کمک کند انبوهی از اطلاعات مختلف راجع به مشتریان وب‌سایت خود به دست آورید. Microsoft Clarity به شما کمک می‌کند که نقاط ضعف و قوت خود را - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر صومعه سرا استان گیلان - شناسایی کند و قادر به افزایش انگیجمنت و همینطور نرخ تبدیل - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر صومعه سرا استان گیلان - در سایت‌‌تان باشید. این ابزار آنالیتیکس حتی اجازه می‌دهد که نشست کاربران را به صورت کامل مشاهده کرده و متوجه شوید او چطور از وب‌سایت استفاده می‌کند. حالا بعد از دو سال، مایکروسافت اعلام کرده که این ابزار در دسترس - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر صومعه سرا استان گیلان - است و بنابراین مروری کوتاه روی قابلیت‌های آن خواهیم داشت.

هیت‌مپ‌ها (Heatmaps):

هیت‌مپ‌ها راهی بصری برای بررسی تعاملات شمار زیادی از کاربران هستند و در دو فرم در دسترس قرار می‌گیرند: کلیک‌مپ‌ها و اسکرول‌مپ‌ها. در هر دو حالت، انبوهی از اطلاعات راجع به فعالیت‌های کاربران - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر صومعه سرا استان گیلان - به دست می‌آید و نتایج در قالب گزارش‌هایی بسیار ساده و قابل فهم ارائه می‌شوند. کلیک‌مپ‌ها - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر صومعه سرا استان گیلان - به شما می‌گویند که کدام محتوای روی صفحه بیشترین اهمیت را برای کاربران دارند و اسکرول‌مپ‌ها نشان می‌دهند که آیا کاربران در حال مشاهده آنچه مهم است هستند یا خیر. این قابلیت قرار است کاربران را براساس رفتارها و ترندها کیفیت‌سنجی کند - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر صومعه سرا استان گیلان - و ارائه اطلاعات موثر به سهام داران و همینطور مدیرانی که باید تصمیمات کلان بگیرند را آسان می‌کند.

بازپخش نشست (Session Playback):

هرکسی نسبت به - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر صومعه سرا استان گیلان - چگونگی استفاده مردم از وب‌سایت‌ها نظر خودش را دارد، اما Clarity ابزار لازم را در اختیارتان می‌گذارد تا قادر به مشاهده اتفاقات درون سایت باشید و تصمیماتی مبتنی بر داده بگیرید. این ابزار یک مکانیزم فیلترگذاری دارد که به شما اجازه می‌دهد الگوهای رفتاری مردم در هر نشست را دنبال کنید و اطلاعاتی راجع به حوزه‌های مختلف مانند «کلیک‌های مداوم»، «کلیک‌های بی‌نتیجه» و «اسکرول کردن افراطی» به دست آورید.

داشبورد اطلاعات (Insights Dashboard):

ابزار آنالیتیکس Clarity یک داشبورد نیز دارد که تمام معیارهای اساسی را به نمایش در می‌آورد تا درکی کلی از وضعیت ترافیک در - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر صومعه سرا استان گیلان - سایت به دست آید. با یک نگاه می‌توان دید که چه تعداد از کاربران در حال کلیک روی لینک‌های ناموجود هستند یا اینکه چند نفر به امید مشاهده محتوایی که وجود ندارد،‌صفحه را بالا و پایین - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر صومعه سرا استان گیلان - کرده‌اند. علاوه بر این می‌توان چیزهایی مانند ارورهای جاوا - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر صومعه سرا استان گیلان - اسکریپت در سمت مشتریان را مشاهده کرد یا دید که کاربران به صورت میانگین چه مدت زمانی را صرف بازدید از سایت می‌کنند.

برای استفاده از Clarity می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone