تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  2. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17209.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

وقتی هوش مصنوعی سر طاس داور را با توپ فوتبال اشتباه می‌گیرد [تماشا کنید]

بسیاری از لیگ‌های فوتبال مسابقات را برای طرفداران پخش می‌کنند و شیوع کرونا باعث شده لیگ‌های کوچکتر به سراغ دوربین‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بروند که همیشه عملکرد مناسبی ندارند. با شیوع کرونا در سراسر ...

بسیاری از لیگ‌های فوتبال مسابقات را برای طرفداران پخش می‌کنند و شیوع کرونا باعث شده لیگ‌های کوچکتر به سراغ دوربین‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بروند که همیشه عملکرد مناسبی ندارند.

با شیوع کرونا در سراسر - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خوانسار استان اصفهان - جهان، بسیاری از مسابقات ورزشی تعطیل - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خوانسار استان اصفهان - شدند و پس از مدتی شاهد برگزاری آن‌ها بدون حضور تماشاگران بودیم. عدم وجود تماشاگران باعث - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خوانسار استان اصفهان - شده که لیگ‌های مختلف دست به ابتکارات متفاوتی بزنند که یکی از آن‌ها استفاده از دوربین‌های مبتنی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خوانسار استان اصفهان - بر هوش مصنوعی است.

در حالی که این دوربین‌ها ایده مناسبی به نظر می‌رسند و استفاده زیادی برای باشگاه‌های کوچک دارند، هوش مصنوعی می‌تواند به مشکلاتی نیز دچار شود. در اسکاتلند باشگاه فوتبال «اینورنس کالدنیون تیسل» برای بازی در مقابل تیم «Ayr United» از چنین دوربین‌هایی استفاده کرده که البته - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خوانسار استان اصفهان - همه چیز طبق برنامه پیش نرفته است.

این دوربین با استفاده از هوش مصنوعی باید به صورت خودکار توپ فوتبال را دنبال می‌کرد تا کاربران در یوتیوب به دید مناسبی از بازی دست پیدا کنند. با این حال این هوش مصنوعی سر طاس کمک داور را به اشتباه - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خوانسار استان اصفهان - توپ فوتبال درنظر می‌گیرد و در مسابقه بجای توپ، این داور را دنبال می‌کند. طرفداران از چنین موضوعی ابزار نارضایتی کردند و حتی نتوانستند تنها گل تیم خود را نیز ببیند.

همانطور که در ویدیو قابل مشاهده است، تمرکز این دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی از توپ به کمک داور تغییر می‌کند. اگر چنین مشکلی در یکی از لیگ‌های فوتبال مطرح در سطح جهان رخ می‌داد، مسئولین مجبور به پاسخگویی درباره مشکلات بودند و مورد بازخواست طرفداران و رسانه‌ها قرار می‌گرفتند.

مشکل اخیر در لیگ فوتبال اسکاتلند نشان می‌دهد که با وجود استفاده گسترده از فناوری ردیابی توپ مبتنی بر - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خوانسار استان اصفهان - هوش مصنوعی در ورزش‌های مختلف، هنوز امکان خطا در آن وجود دارد. تولیدکننده دوربین مورد - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خوانسار استان اصفهان - استفاده در این مسابقه این باگ را برطرف خواهد کرد تا در آینده مشکل مشابهی رخ ندهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone