تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  2. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  3. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  5. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17197.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

مقایسه آیفون 12 مینی و 12 پرومکس در ویدیو نگاه نزدیک [تماشا کنید]

«آیفون 12 مینی»، به عنوان کوچکترین آیفون تاریخ اپل و «آیفون 12 پرو مکس» به عنوان بزرگترین آیفون کوپرتینویی‌ها از بین تمام گوشی‌های هوشمند آیفون شناخته می‌شوند. ویدیو نگاه نزدیک تفاوت ابعاد این دو نسخه ...

«آیفون 12 مینی»، به عنوان کوچکترین آیفون تاریخ اپل و «آیفون 12 پرو مکس» به عنوان بزرگترین آیفون کوپرتینویی‌ها از بین تمام گوشی‌های هوشمند آیفون شناخته می‌شوند. ویدیو نگاه نزدیک تفاوت ابعاد - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کنگاور استان کردستان - این دو نسخه را با یکدیگر به خوبی نشان می‌دهد.

آیفون 12 مینی

آیفون 12 مینی ابعادی کوچکتری نسبت به بقیه اعضای خانواده آیفون 12 دارد؛ اما از نظر چیپست و طراحی تفاوتی با بقیه آنها ندارد. این گوشی هوشمند به - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کنگاور استان کردستان - جای نمایشگر 6.1 اینچی از نمایشگر 5.4 اینچی بهره می‌برد.

از سوی دیگر، آیفون 12 مینی ارزان‌ترین آیفون جدید اپل است که - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کنگاور استان کردستان - با قیمت پایه 729 دلار - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کنگاور استان کردستان - عرضه می‌شود. سال گذشته ارزان‌ قیمت‌ترین گوشی از سری آیفون 11 با نمایشگر 6.1 اینچی با قیمت - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کنگاور استان کردستان - 699 دلار در دسترس کاربران قرار گرفت. آیفون 11 پرو نیز با نمایشگر 5.8 اینچی که کوچک‌ترین گوشی مدل - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کنگاور استان کردستان - 2019 بود، با قیمت 999 دلار به بازار عرضه شد.

آیفون 12 مینی برای کاربرانی مناسب است که به ابعاد گوشی‌هایی مانند آیفون 5، 5S و SE علاقمند هستند. آیفون 12 مینی نزدیک‌ترین اندازه را به گوشی‌های قدیمی اپل دارد.

البته باید درنظر داشته - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کنگاور استان کردستان - باشیم، کاربرانی که با گوشی‌های با نمایشگر بزرگ‌تر کار کرده باشند، احتمالا در حین تایپ کردن با آیفون 12 مینی ممکن است دچار مشکل شوند.

نگرانی‌های دیگری نیز در مورد این گوشی هوشمند مطرح می‌شود. ابعاد کوچکتر معمولا بدین معنی است که دستگاه دارای باتری کوچکتر و با ظرفیت کمتری است. - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کنگاور استان کردستان - با توجه به اینکه آیفون 12 مینی از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و نیاز به طول عمر باتری بیشتری دارد، این نگرانی بیشتر می‌شود.

آیفون 12 پرومکس

آیفون - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کنگاور استان کردستان - 12 پرو مکس با نمایشگر 6.7 اینچی، بزرگترین گوشی آیفون است که تاکنون اپل معرفی کرده است. از سوی دیگر این گوشی هوشمند با قیمت - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کنگاور استان کردستان - 1099 دلاری که دارد؛ گران قیمت‌ترین مدل آیفون 2020 است.

از نظر طراحی، آیفون 12 پرو مکس تفاوتی با سایر - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کنگاور استان کردستان - اعضای خانواده آیفون 12 ندارد و از همان طراحی مربع شکل بهره می‌برد؛ اما از نظر ماژول دوربین تفاوت‌هایی با نسخه مینی دارد. اپل آیفون 12 پرو مکس را با دوربین‌های بیشتری نسبت به نسخه مینی به بازار عرضه می‌کند.

این گوشی هوشمند از نظر خوش دست بودن شبیه نسخه‌های پلاس و مکس سایر مدل‌های آیفون است. وقتی آیفون 12 پرو مکس را در دست بگیرید متوجه ابعاد بزرگ‌تر آن نمی‌شوید، اما هنگامی که در کنار - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کنگاور استان کردستان - سایر مدل‌ها قرار می‌گیرد، تفاوت‌ها به خوبی دیده می‌شود. با این وجود، علیرغم اندازه بزرگ، در دست احساس سنگینی نمی‌کنید .

در ویدیو می‌توانید تفاوت آیفون 12 مینی و آیفون 12 پرو مکس را مشاهده کنید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone