تعمیرات یخچال کنوود در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  2. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  4. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17178.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی از نسخه اقتصادی می نوت‌بوک ۱۴ با پردازنده نسل دهم و حافظه SSD رونمایی کرد

شیائومی مدتی قبل لپ‌تاپ می نوت‌بوک ۱۴ را روانه بازار کرده بود و حالا از نسخه اقتصادی آن رونمایی کرده که پردازنده نسل دهم اینتل و حافظه سریع SSD را با قیمتی مقرون به صرفه ...

شیائومی مدتی قبل لپ‌تاپ می نوت‌بوک ۱۴ را روانه بازار کرده بود و حالا از نسخه اقتصادی آن رونمایی کرده که پردازنده نسل دهم اینتل و حافظه سریع SSD را با قیمتی مقرون به صرفه به دست کاربران می‌رساند.

شیائومی برای این لپ‌تاپ نام بلندبالای «می نوت‌بوک ۱۴ ای‌لرنینگ ادیشین» یا نسخه یادگیری الکترونیک را انتخاب کرده که نشان می‌دهد دانش آموزان و دانشجویان را هدف گرفته و به همین خاطر قیمت آن تا پایین انتخاب شده است. این دستگاه در عین قیمت نه چندان بالا از بدنه فلزی و سخت افزاری قابل قبول - تعمیرات یخچال کنوود در شهر پارس آباد استان اردبیل - بهره می‌برد که شامل پردازنده نسل دهم اینتل Core i3-10110U با گرافیک مجتمع UHD 620، هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD می‌شود.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر پارس آباد استان اردبیل

چنین سخت‌افزاری برای اجرای اپ‌های پر کاربرد نظر بسته آفیس و فوتوشاپ کفایت می‌کند. تامین شارژ این سخت افزار بر عهده باتری ۴۶ - تعمیرات یخچال کنوود در شهر پارس آباد استان اردبیل - وات ساعتی قراردارد که با یکبار شارژ تا ۱۰ ساعت آماده کار خواهد بود. وزن می نوت‌بوک ۱۴ جدید از ۱.۵ کیلوگرم فراتر نمی‌رود.

نمایشگر ۱۴ اینچی این لپ‌تاپ با رزولوشن Full HD و نسبت تصویر ۱۶ به ۹ حاشیه‌های چندانی را اطراف - تعمیرات یخچال کنوود در شهر پارس آباد استان اردبیل - خود نمی‌بیند. شیائومی برای برگزاری جلسات آنلاین هم وبکمی با رزولوشن 720p را در نظر گرفته است.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر پارس آباد استان اردبیل

اگر از کاربران موبایل‌های شیائومی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر پارس آباد استان اردبیل - یا ردمی باشید به لطف قابلیت «اسمارت شیر» به راحتی می‌توانید فایل‌ها را بین گوشی و لپ‌تاپ جابجا کنید. اگر علاوه بر گوشی از مچ ‌بند‌های هوشمند این شرکت هم استفاده کنید، به راحتی و در عرض ۱.۲ ثانیه می‌تواند دستگاه را با گجت پوشیدنی خود آنلاک کنید. هدف شیائومی از اینکار تشویق کاربران به استفاده هرچه بیشتر از محصولات و گسترش اکوسیستم خود است. می نوت‌بوک - تعمیرات یخچال کنوود در شهر پارس آباد استان اردبیل - ۱۴ ای‌لرنینگ ادیشن در رنگ‌ نقره‌ای و با قیمت ۴۸۴ دلار عرضه شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone