تعمیرات یخچال کنوود در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  2. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  4. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17186.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

یک ادعای جنجالی: ترامپ برای افشای تقلب دموکرات‌ها برگه‌های رای را رمزنگاری کرده است

یکی از چهره‌های مشهور در حوزه مسائل امنیتی آمریکا که سابقه فعالیت در رده‌های بالای وزارت امور خارجه هم را دارد، مدعی شد دولت ترامپ با پیش بینی احتمال تقلب در انتخابات به شکل پنهانی عملیاتی ...

یکی از چهره‌های مشهور در حوزه مسائل امنیتی آمریکا که سابقه فعالیت در رده‌های بالای وزارت امور خارجه هم را دارد، مدعی شد دولت ترامپ با پیش بینی احتمال تقلب در انتخابات به شکل پنهانی عملیاتی گسترده را برای به دام انداختن دموکرات‌ها ترتیب - تعمیرات یخچال کنوود در شهر خمینی شهر استان اصفهان - داده است.

دکتر «Steve Pieczenik»؛ نویسنده، روانپزشک و از مقام‌های سابق در دولت‌های «هنری کسینجر»، «رونالد ریگان» و «جرج بوش» پدر است. وی طی مصاحبه‌ای جنجالی با «Owen Shroyer» از سایت «Infowars» - تعمیرات یخچال کنوود در شهر خمینی شهر استان اصفهان - مدعی شد دونالد ترامپ از فناوری بلاکچین برای رو کردن دست دموکرات‌ها بهره برده است. به گفته Pieczenik آنها بدین منظور تمامی برگه‌های رای را مخفیانه رمزنگاری کرده‌اند:

«برخلاف - تعمیرات یخچال کنوود در شهر خمینی شهر استان اصفهان - آنچه دیگران می‌گویند این انتخابات یک عملیات کمین بود. ما با استفاده از کد رمزنگاری بلاکچین QFS همه برگه‌های رای را علامت گذاری کرده‌ایم. در واقع حالا به خوبی می‌دانیم هر برگه رای کجاست، کجا رفته و - تعمیرات یخچال کنوود در شهر خمینی شهر استان اصفهان - در اختیار چه کسی است.»

تعمیرات یخچال کنوود در شهر خمینی شهر استان اصفهان

وی همچنین مدعی است که دونالد ترامپ در چند روز اخیر خود را از کانون رسانه‌ها دور کرده تا به دولت در سایه اجازه دهد از نظر سیاسی گور خودش را بکند. به گفته Pieczenik آنها - تعمیرات یخچال کنوود در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بر اساس تعالیم «سون تزو»، نویسنده چینی کتاب «هنر رزم» خود را عقب کشیده و به دشمن یا همان دموکرات‌ها اجازه داده‌اند تا هر اشتباهی که می‌خواهند انجام دهند اما در لحظه نهایی ضربه را به آنها وارد کرده‌اند؛ به عبارت دیگر تقلب دموکرات‌ها در انتخابات کاملا مورد انتظار آنها بوده - تعمیرات یخچال کنوود در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اما برای رو کردن ماشین فساد بایدن و همکارانش یک عملیات کمین وسیع ترتیب داده‌اند.

هنوز مشخص نیست این ادعای - تعمیرات یخچال کنوود در شهر خمینی شهر استان اصفهان - جنجالی تا چه حد صحت دارد اما فایلی در سایت «آژانس امنیت زیرساخت‌ها و امنیت سایبری» ایالات متحده بارگزاری شده که تاکید می‌کند اغلب برگه‌های رای دارای کدهایی با سبک اختصاصی نظیر علائم زمانبندی، کانال‌های کد یا QR هستند. در بخش دیگری از این فایل نیز به نشانه‌گذاری برگه‌های رای با علائم خاصی اشاره شده که صحت آنها را تایید می‌کند. با این حال در فایل مذکور به صورت مشخص به استفاده از فناوری بلاکچین اشاره نشده و از اینرو مشخص نیست ادعاهای Steve Pieczenik تا چه حد صحت دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone