تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  3. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  5. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17205.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

یوتیوب از حذف ویدیوهای زنده نتایج جعلی انتخابات آمریکا خبر داد

یوتیوب از حذف چندین ویدیوی زنده خبر داد که سعی داشتند نتایج جعلی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را پخش کنند. یوتیوب می‌گوید ویدیوهای یاد شده نتایج جعلی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را به هزاران مخاطب ...

یوتیوب از حذف چندین ویدیوی زنده خبر داد که سعی داشتند نتایج جعلی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر رویان استان مازندران - را پخش کنند.

یوتیوب می‌گوید ویدیوهای یاد شده نتایج جعلی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را به هزاران مخاطب نمایش دادند. به گفته این پلتفرم، برخی از ویدیوها تبلیغات داشته و این یعنی تولیدکنندگان آن‌ها موفق به کسب درآمد شده‌اند.

سخنگوی یوتیوب در این رابطه گفت: «پس از بررسی دقیق، لایواستریم‌هایی که قوانین را نقض می‌کنند حذف می‌کنیم. ما انتشار ویدیوهای اسپم، فریبکارانه و کلاهبرداری را ممنوع کرده‌ایم و به نظارت بر محتواهای مربوط به انتخابات، پیش و پس از برگزاری آن - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر رویان استان مازندران - ادامه می‌دهیم.»

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر رویان استان مازندران

بر اساس تصاویری که در توییتر منتشر - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر رویان استان مازندران - شده، تعدادی از ویدیوهای جعلی به کانال‌های بی‌ربط مثل موزیک تعلق داشته‌اند. یوتیوب به توییت‌های کاربران واکنش نشان داد و کانال‌های خاطی را حذف کرد.

تصاویر نشان می‌دهند که کانال‌ها چند صد هزار دنبال کننده و یکی از آن‌ها به نام Wicked Sounds در حدود ۱.۴۸ میلیون دنبال کننده - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر رویان استان مازندران - داشته است. آنطور که در ادامه گزارش نوشته شده، دستکم سه ویدیوی حذف شده تبلیغات داشته‌اند و برای صاحب - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر رویان استان مازندران - کانال درآمدزایی کرده‌اند. این گزارش اشاره می‌کند که ویدیوهای جعلی پس از جستجوی عبارات کلیدی در قسمت سرچ یوتیوب به کاربران نمایش داده شده‌اند.

یوتیوب به منظور کنترل پخش اطلاعات غلط، از روز سه شنبه زیر ویدیوهای مربوط به انتخابات عباراتی همچون «نتایج - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر رویان استان مازندران - ممکن است نهایی نباشند» و - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر رویان استان مازندران - «برای اطلاع از آخرین اخبار از گوگل استفاده کنید» را نمایش می‌دهد.

همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر رویان استان مازندران - آمریکا، یوتیوب و دیگر غول‌های فناوری از جمله گوگل، فیسبوک و توییتر با اتخاذ سیاست‌های مشابه در پی مبارزه با پخش اطلاعات نادرست در رابطه با انتخابات هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone