تعمیرات یخچال کنوود در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  2. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  3. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17179.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

محققین برای اولین بار موفق به ترکیب واحد‌های حافظه و پردازش در چیپ کامپیوتری شدند

مهندسین انستیتوی تکنولوژی لوزان در سوییس اخیرا موفق به توسعه یک چیپ کامپیوتری بوده‌اند که دو کارکرد مختلف -یعنی عملیات منطق و ذخیره‌سازی داده- را در یک معماری واحد ترکیب می‌کند و بنابراین امکان ساخت ...

مهندسین انستیتوی تکنولوژی لوزان در سوییس اخیرا موفق به توسعه یک چیپ کامپیوتری بوده‌اند که دو کارکرد مختلف -یعنی عملیات منطق و ذخیره‌سازی داده- را در یک معماری واحد ترکیب - تعمیرات یخچال کنوود در شهر پل سفید استان مازندران - می‌کند و - تعمیرات یخچال کنوود در شهر پل سفید استان مازندران - بنابراین امکان ساخت دیوایس‌هایی بهینه‌تر مهیا می‌شود. تکنولوژی توسعه یافته به دست آن‌ها به صورت - تعمیرات یخچال کنوود در شهر پل سفید استان مازندران - خاص - تعمیرات یخچال کنوود در شهر پل سفید استان مازندران - برای موارد مرتبط با هوش مصنوعی کاربردی خواهد بود.

این دستاوردی بزرگ در حوزه الکترونیک است. مهندسین آزمایشگاه الکترونیک‌ها و ساختارهای نانو این انستیتو، یک مدار نسل بعدی توسعه داده‌اند که می‌تواند به ساخت دیوایس‌های کوچک‌تر، سریع‌تر و بهینه‌تر از نظر مصرف انرژی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر پل سفید استان مازندران - منجر شود. تکنولوژی انقلابی آن‌ها نخستین تکنولوژی در نوع خود است که از مواد دوبعدی در آنچه معماری منطق-در-حافظه نامیده می‌شود استفاده - تعمیرات یخچال کنوود در شهر پل سفید استان مازندران - کرده.

تا به امروز، بهینگی انرژی در چیپ‌های کامپیوتری توسط معماری فون نویمان که در حال حاضر مورد - تعمیرات یخچال کنوود در شهر پل سفید استان مازندران - استفاده قرار می‌گیرد محدود شده و پردازش داده و ذخیره‌سازی داده در دو واحد مختلف صورت می‌گیرند. این یعنی داده باید مداوما میان دو واحد جابه‌جا شود و به این ترتیب، انرژی و زمان زیادی مصرف می‌شود.

با ترکیب این دو واحد در یک معماری واحد، مهندسین می‌توانند از اتلاف انرژی و وقت جلوگیری کنند. ایده پشت چیپ جدید انستیتوی لوزان همین بوده، اما مهندسین پا را - تعمیرات یخچال کنوود در شهر پل سفید استان مازندران - از دیوایس‌های منطق-در-حافظه نیز فراتر گذاشته است. چیپ این انستیتو از MoS2 ساخته شده که ماده‌ای دو بعدی و تک‌لایه‌ای است که تنها به اندازه سه اتم قطر دارد. این ماده ضمنا نیمه‌هادی بسیار خوبی به حساب می‌آید. البته محققین سال‌ها پیش روی خواص منحصربه‌فرد MoS2 پژوهش کرده بودند - تعمیرات یخچال کنوود در شهر پل سفید استان مازندران - و مشخص شده بود که به صورت خاص برای دیوایس‌های الکترونیکی مناسب است. حالا تیم سوییسی پا را از تحقیقات ابتدایی فراتر گذاشته و تکنولوژی نسل بعد را توسعه داده‌اند.

اینکه مدارها بتوانند - تعمیرات یخچال کنوود در شهر پل سفید استان مازندران - دو کارکرد مختلف - تعمیرات یخچال کنوود در شهر پل سفید استان مازندران - به صورت همزمان داشته باشند، دقیقا مشابه - تعمیرات یخچال کنوود در شهر پل سفید استان مازندران - عملکرد ذهن انسان است که در آن، عصب‌ها هم به ذخیره‌سازی داده و هم محاسبات ذهنی می‌پردازند. طراحی مهندسین سوییسی چند مزیت دارد. از یک سو اتلاف انرژی به هنگام انتقال داده میان واحد حافظه و پردازنده‌ها کاهش - تعمیرات یخچال کنوود در شهر پل سفید استان مازندران - می‌یابد و مدت‌زمان لازم برای عملیات‌ها کمتر می‌شود و از سوی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر پل سفید استان مازندران - دیگر، با چیپ‌های در ابعاد کوچک‌تر روبه‌رو - تعمیرات یخچال کنوود در شهر پل سفید استان مازندران - خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone