تعمیرات یخچال ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  2. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  4. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  5. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17185.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

تصاویر کیس‌های سری گلکسی S21 چیدمان دوربین را تایید می‌کند

افشاگر معروف «Ice Universe» در توییتر رندرهایی از قاب محافظ «گلکسی S21» و «گلکسی S21 الترا» به اشتراک گذاشته که از زاویه دیگری طراحی پرچمداران جدید سامسونگ را نشان می‌دهد. چند هفته قبل نیز نخستین ...

افشاگر معروف «Ice - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان - Universe» در توییتر رندرهایی از قاب محافظ «گلکسی S21» و «گلکسی S21 الترا» به اشتراک گذاشته که از زاویه دیگری طراحی پرچمداران جدید سامسونگ را نشان می‌دهد.

چند هفته - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان - قبل نیز نخستین - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان - رندرهای منتسب به این دو گوشی هوشمند به اشتراک گذاشته شد و اطلاعاتی در مورد طراحی احتمالی آنها فاش کرد.

در نگاه اول، طراحی ماژول دوربین پنل پشتی گلکسی S21 چندان عجیب به نظر‌ نمی‌رسد؛ اما ابعاد بزرگ‌ ماژول دوربین که احتمالا دارای چهار یا پنج حسگر خواهد بود، توجه را جلب - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان - می‌کند.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان

با توجه به تصاویر، در قسمت پشت قاب چرمی گلکسی S21، قسمت دوربین بدون محافظ طراحی شده و دوربین‌های پنل پشتی به خوبی دیده می‌شوند. باتوجه به طراحی دوربین، لبه‌های گوشی در قسمت دوربین، هیچ محافظتی در مقابل ضربه یا سقوط ندارند که - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان - شاید زیاد جالب نباشد.

تصویر فاش شده فردی را نشان می‌دهد که گوشی پرچمدار جدید را در دست - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان - گرفته و به نظر می‌رسد عکس گرفته شده واقعی است. در تصویر دیگری، قاب محافظ گلکسی S21 الترا نشان داده شده است.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان

نکته جالب توجه آن است که نسخه الترا به جای پنج لنز مجهز به چهار حسگر دوربین است. حساب کاربری «OnLeaks» ادعا کرده بود که نسخه الترا با پنج دوربین - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان - رونمایی خواهد شد. - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان - البته اطلاعاتی در مورد حسگر پنجم - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان - مطرح نشده است و حدس و گمان‌ها بر این است که این حسگر از نوع ToF باشد. این احتمال هم وجود دارد که سامسونگ نیز مانند اپل نسخه الترا را با سنسور لایدار رونمایی کند.

چند روز قبل، تاریخ رونمایی و رنگ‌بندی احتمالی پرچمداران گلکسیS21 - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر گلپایگان استان اصفهان - مشخص شد. درنهایت باید منتظر بمانیم ببینیم در رویداداحتمالی 14 ژانویه (25 دی‌ماه) سامسونگ گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود را با چه مشخصاتی رونمایی خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone