تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  3. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  5. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17213.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

برندگان مسابقه عکاسی بین المللی Siena در سال 2020 مشخص شدند

مسابقه عکاسی بین‌المللی «Siena» برای ششمین سال متوالی برگزار شد و عکاسان شرکت کننده در این مسابقه عکس‌هایی بسیار جذاب و دیدنی را همچون سال‌های گذشته به نمایش گذاشتند. «گرک لکور» توانست با ارائه عکسی ...

مسابقه عکاسی بین‌المللی «Siena» برای ششمین سال متوالی برگزار شد - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خراسان استان خراسان - و عکاسان شرکت کننده در این مسابقه عکس‌هایی بسیار جذاب و دیدنی را همچون سال‌های گذشته به نمایش گذاشتند.

«گرک لکور» توانست با ارائه - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خراسان استان خراسان - عکسی از زیر آب، جایزه برترین عکس سال را از آن خود کند. وی تجربه عکاسی زیر آب را دارد و تاکنون عکس‌های بسیار زیبایی از قطب جنوب و زیستگاه‌های زیر آبی اطراف کوه‌های یخی عظیم تهیه کرده است.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خراسان  استان خراسان

اسال مسابقه عکاسی Siena  در محورهای مختلفی از جمله سفر و ماجراجویی، چهره‌ها و شخصیت‌ها، زیبایی‌های طبیعت، حیوانات در - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خراسان استان خراسان - محیط - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خراسان استان خراسان - زندگی خودشان، معماری و فضاهای شهری، ورزش، مستندسازی و - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خراسان استان خراسان - عکس خبری، عکاسی خیابانی و زندگی در شرایط کرونا برگزار شد.

هر سال عکاسان بسیاری از سراسر جهان در این مسابقه شرکت می‌کنند و به جرات می‌توان گفت مسابقه عکاسی بین المللی Siena یکی از پرمشارکت‌ترین مسابقه‌های عکاسی بین‌المللی است. «لوکا ونتوری»، بنیانگذار مسابقه عکاسی بین‌المللی Siena  اعلام کرد:

«از چند سال قبل تاکنون که این مسابقات برگزار می‌شود، شاهد ارائه عکس‌هایی بسیار زیبا و دیدنی هستیم. طی شش سال گذشته توانستیم - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خراسان استان خراسان - عکس‌هایی تاریخی و به یاد ماندنی را به نمایش بگذاریم.»

«توبیاش فریدریش» نیز یکی دیگر عکس‌های - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خراسان استان خراسان - فوق‌العاده زیبای این مسابقه را ارائه داده است. در عکس تهیه شده توسط وی، غواصی در فاصله نزدیک زیر کوه یخی در آبهای گرینلند با دمای زیر صفر درجه حرکت می‌کند.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خراسان  استان خراسان

از دیگر عکس‌های - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خراسان استان خراسان - منتخب این مسابقه می‌توان به عکس گرفته شده توسط «فرانسیسکو نگرونی» اشاره کرد که صاعقه را به خوبی و در تصویری زیبا به نمایش گذاشته است. فرانسیسکو در گروه عکس‌های منتخب از طبیعت، موفق به کسب مقام دوم - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خراسان استان خراسان - شد.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خراسان  استان خراسان

در ادامه می‌توانید گالری تصاویر منتخب مسابقه عکاسی بین المللی Siena سال 2020 را مشاهده - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خراسان استان خراسان - کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حسام نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام روز بخیر تعمیرگاه شما کوی کارمندان خراسان هم برای یخچال پاکشوما تعمیرکار داره
پاسخ: بله در کوی کارمندان شهر خراسان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone