تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  3. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  4. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  5. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10544.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی ایران: ۴۰ میلیون دلار هزینه راه‌اندازی خط تولید سام و جی‌پلاس شد

دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران با بیان این که 70 درصد لوازم خانگی مصرفی کشور ساخت داخل است اذعان داشت که شرکت‌های ایرانی جایگزین سامسونگ و الجی در ایران 40 میلیون دلار صرف ...

دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران با بیان این که 70 - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کاشمر استان خراسان - درصد لوازم خانگی مصرفی کشور ساخت داخل است اذعان داشت که شرکت‌های ایرانی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کاشمر استان خراسان - جایگزین سامسونگ و الجی در ایران 40 میلیون دلار صرف هزینه راه‌اندازی خط تولید خود داشته‌اند.

«عباس هاشمی» در گفت‌وگو با اخبار صدا به وضعیت تولید لوازم خانگی در ایران اشاره کرده و گفت: «در حال حاضر سام - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کاشمر استان خراسان - الکتریک - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کاشمر استان خراسان - با تولید تلویزیون و جارو برقی و تکوین با تولید یخچال فریزر و ماشین لباس‌شویی جایگزین سامسونگ در ایران شده‌اند. محصولات - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کاشمر استان خراسان - ال‌جی نیز توسط برند جی‌پلاس تولید و عرضه می‌شود.»

وی با بیان این که در حال حاضر این شرکت‌ها حدود 40 میلیون دلار روی بحث - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کاشمر استان خراسان - ماشین آلات و تجهیزات سرمایه‌گذاری کرده‌اند، به ابلاغیه سال 95 وزارت صمت - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کاشمر استان خراسان - اشاره کرده و گفت:

«از سال 95 وزارت صمت - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کاشمر استان خراسان - با ارسال ابلاغیه به شرکت‌های ال‌جی و سامسونگ، از این دو شرکت خواست تا بخش‌های R&D، مارکتینگ و ماشین‌آلات خود - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کاشمر استان خراسان - را در ایران مستقر کنند و از همین روی سرمایه‌گذاری‌های داخل ایران نیز شروع شد.»

به گفته هاشمی پس از تحریم‌ها و ترک ایران، این شرکت‌های جایگزین سامسونگ و ال‌جی خیلی از محصولات خود را از ایران تامین می‌کنند، البته یخچال جزو این - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کاشمر استان خراسان - کالاها - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کاشمر استان خراسان - نیست زیرا وزن آن بالاست. از همین روی مذاکراتی با شرکت‌های چینی که تامین کنندگان ال‌جی و سامسونگ بوده‌اند صورت گرفته و مستقیم با آن‌ها همکاری می‌کنند.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کاشمر استان خراسان

او با رد مونتاژی بودن لوازم خانگی تولید شده، اینگونه سخنان را جفا در حق صنعت کشور دانسته و تاکید کرد پیشرفته‌ترین خط تولید یخچال فریزر در حال حاضر در ایران فعال است که با همکاری تامین‌کنندگان و شرکت‌های دانش بنیان در حال فعالیت است.

هاشمی با بیان این که 70 درصد لوازم خانگی مصرفی کشور ساخت - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کاشمر استان خراسان - داخل است - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کاشمر استان خراسان - اظهار داشت گمرک اجازه واردات صد در صدی قطعات لوازم خانگی را نمی‌دهد.

به گفته وی واردات قطعات لوازم خانگی همچنان ادامه دارد زیرا قرار نیست صفر تا صد محصولات در ایران تولید شود. بیشتر واردات در - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کاشمر استان خراسان - بحشی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کاشمر استان خراسان - از صنایع لوازم کوچک و پیچیده همانند قهوه‌ساز یا تلویزیون صورت می‌گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone