تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  2. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  4. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10545.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

ناسا محل فرود و اکتشاف کاوشگر VIPER در ماه را اعلام کرد

ناسا می‌گوید کاوشگر رباتیک VIPER را به عنوان بخشی از برنامه آرتمیس در اواخر سال ۲۰۲۳ به ماه می‌فرستد و ماموریت اکتشاف یخ در غرب دهانه «Nobile» در نزدیکی قطب جنوب ماه را به آن ...

ناسا می‌گوید کاوشگر رباتیک VIPER را به عنوان بخشی از برنامه آرتمیس در اواخر سال ۲۰۲۳ به ماه می‌فرستد و ماموریت اکتشاف یخ در غرب دهانه «Nobile» در نزدیکی قطب جنوب ماه را به آن می‌سپارد.

مسئولان ناسا به‌تازگی در بیانیه‌ای اعلام کرده‌اند که VIPER یا «کاوشگر تحقیقاتی کشف مواد فرار» در اواخر سال ۲۰۲۳ در غرب دهانه Nobile به دنبال آب خواهد گشت. «وایپر» با موشک فالکون هوی اسپیس ایکس از زمین پرتاب می‌شود و با ماه‌نشین «گریفین»، ساخته شرکت «استروباتیک» روی ماه فرود می‌آید.

«دنیل - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خلخال استان اردبیل - اندروز»، مدیر پروژه وایپر در مرکز تحقیقاتی «ایمز» ناسا در بیانیه‌ای درباره خبر امروز گفت: «انتخاب محل فرود وایپر تصمیمی هیجان‌انگیز و مهم برای همه ما بوده است. سال‌ها تحقیق صرف ارزیابی منطقه - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خلخال استان اردبیل - قطبی شده که وایپر در آن کاوش خواهد کرد. وایپر وارد مناطق ناشناخته خواهد شد تا به آزمایش فرضیه‌ها بپردازد و اطلاعات مهمی را درباره آینده اکتشافات فضایی بشر بدست آورد.»

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خلخال استان اردبیل

دهانه Nobile منطقه‌ای به وسعت ۹۳ کیلومتر مربع است. کاوشگر ۴۵۰ کیلوگرمی ناسا یخ‌های آبی زیر سطح - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خلخال استان اردبیل - این منطقه را اندازه‌گیری - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خلخال استان اردبیل - و دسته‌بندی خواهد کرد. این ماموریت حداقل ۱۰۰ روز زمینی طول می‌کشد و در طی آن از سه طیف‌سنج و دریلی استفاده می‌شود که می‌تواند از عمق ۱ متر نمونه‌برداری کند.

«توماس زربوچن»، رئیس بخش ماموریت‌های علمی ناسا در بیانیه‌ای می‌گوید: «داده‌هایی که وایپر به دست ما می‌رساند به دانشمندان ماه در سراسر زمین کمک خواهد کرد تا اطلاعات بیشتری درباره منشأ، تکامل و تاریخچه ماه به دست آورند. این کاوشگر با ارتقای آگاهی ما نسبت به محیط‌های ناشناخته ماه به - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خلخال استان اردبیل - ماموریت‌های - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خلخال استان اردبیل - آتی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خلخال استان اردبیل - آرتمیس در خود ماه و فراتر از آن یاری خواهد رساند.»

وایپر بخش مهمی از برنامه آرتمیس ناسا برای حضور پایدار انسان در مدار و بر سطح ماه خواهد بود و بودجه آن حدود ۶۶۰ میلیون دلار است. دستیابی به این هدف نیازمند استفاده وسیع از منابع ماه به - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خلخال استان اردبیل - خصوص یخ‌های آبی آن خواهد بود. مشاهدات مدارگرد شناسایی ماه و سایر - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر خلخال استان اردبیل - فضاپیماها نشان داده که در مناطق همیشه در سایه (PSR) مقدار زیادی یخ آب وجود دارد. وایپر می‌خواهد این مشاهدات را راستی‌آزمایی کند و به دانشمندان نشان دهد که چه مقدار آب در دسترس بشر خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone