تعمیرات یخچال میدیا در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  2. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10524.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

مقامات آمریکایی بر سر تحریم یا عدم تحریم شرکت آنر اختلاف‌نظر دارند

هواوی پارسال برند آنر را به کنسرسیومی از شرکت‌های چینی فروخت تا این شرکت را از گزند تحریم‌های آمریکا نجات دهد. ولی آنر حالا دوباره در معرض خطر اضافه شدن به فهرست تحریم‌های وزارت بازرگانی ...

هواوی پارسال برند آنر را به - تعمیرات یخچال میدیا در شهر خراسان استان خراسان - کنسرسیومی از شرکت‌های چینی فروخت تا این شرکت را از گزند تحریم‌های آمریکا - تعمیرات یخچال میدیا در شهر خراسان استان خراسان - نجات دهد. ولی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر خراسان استان خراسان - آنر حالا دوباره در معرض خطر اضافه شدن به فهرست تحریم‌های وزارت بازرگانی ایالات متحده قرار گرفته، هرچند مقامات آمریکایی ظاهرا در تصمیم‌گیری پیرامون تحریم این شرکت اختلاف‌نظر دارند.

به گزارش واشنگتن پست، مقامات آمریکا در چهار سازمان فدرال هفته گذشته پیرامون این موضوع رای‌گیری کرده بودند که آنر را در فهرست سیاه وزارت بازرگانی قرار - تعمیرات یخچال میدیا در شهر خراسان استان خراسان - دهند یا نه. قرارگیری در این فهرست موجب - تعمیرات یخچال میدیا در شهر خراسان استان خراسان - می‌شود این شرکت دیگر نتواند با شرکت‌های آمریکایی همکاری کند. منتها ظاهرا تعداد رای‌های موافق و مخالف برابر بوده است.

مسئولان پنتاگون و وزارت انرژی موافق تحریم آنر هستند، ولی مسئولان وزارت - تعمیرات یخچال میدیا در شهر خراسان استان خراسان - بازرگانی و وزارت امور خارجه تمایلی به تحریم این شرکت ندارند. با تساوی آرا، تصمیم‌گیری در این سازمان‌ها - تعمیرات یخچال میدیا در شهر خراسان استان خراسان - حالا به منصوبان سیاسی دولت واگذار خواهد شد. اگر آن‌ها هم نتوانند تصمیم‌گیری کنند، پرونده به دفتر جو بایدن ارجاع داده می‌شود.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر خراسان  استان خراسان

وزارت بازرگانی درخواست واشنگتن پست برای اظهارنظر درباره این موضوع خاص را رد کرده اما به‌طور کلی درباره فهرست سیاه گفته این وزارت‌خانه دائما به ارزیابی ریسک استفاده از فناوری‌های آمریکایی توسط شرکت‌های خطرناک می‌پردازد. «بریتنی کپلین»، سخنگوی وزارت بازرگانی می‌گوید:

«ما تعهد داریم از دامنه گسترده‌ای از ابزارها استفاده کنیم تا تلاش جمهوری خلق چین و سایر کشورها - تعمیرات یخچال میدیا در شهر خراسان استان خراسان - برای استفاده از فناوری‌هایی را شناسایی کنیم که می‌توانند به امنیت ملی و منافع سیاست خارجی آمریکا صدمه بزنند.»

در مجموع - تعمیرات یخچال میدیا در شهر خراسان استان خراسان - به نظر می‌رسد که کار موافقان تحریم برای قانع‌سازی طرف‌های مقابل نسبت به این مسئله که آنر تهدیدی برای امنیت ملی آمریکا محسوب می‌شود، بسیار دشوار خواهد بود. آنر برخلاف هواوی به اپراتورها تجهیزات مخابراتی نمی‌فروشد. پس در توسعه شبکه 5G که از اصلی‌ترین استدلال‌های تحریم هواوی بود، نقشی ندارد. افزون بر این، محصولات - تعمیرات یخچال میدیا در شهر خراسان استان خراسان - این شرکت اصلا در آمریکا عرضه نمی‌شوند و در این بازار حضور ندارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone