تعمیرات یخچال میدیا در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  5. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10534.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

نوکیا از برگزاری مراسم بعدی‌اش در تاریخ ۱۴ مهر خبر داد

شرکت HMD Global به تازگی یک رویداد برای ۱۴ مهرماه (۶ اکتبر) تنظیم کرده و در پوستر مربوط به این مراسم، چند موبایل به همراه یک جعبه بزرگ دیده می‌شود. احتمال می‌رود در این رویداد ...

شرکت HMD Global به تازگی یک رویداد برای ۱۴ مهرماه (۶ اکتبر) تنظیم کرده و در پوستر مربوط به این مراسم، چند - تعمیرات یخچال میدیا در شهر چالوس استان مازندران - موبایل به همراه یک جعبه بزرگ دیده می‌شود. احتمال می‌رود در این رویداد شاهد معرفی گوشی نوکیا G50 5G و تبلت اندرویدی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر چالوس استان مازندران - T20 باشیم.

در تصویر منتشر شده تعدادی از محصولات قبلی نوکیا از جمله ۳۳۱۰، ۸۱۱۰ ۴G، نوکیا ۶.۲ و گوشی تازه معرفی نوکیا XR20 به چشم می‌خورند. در سمت راست تصویر یک جعبه بزرگ دیده می‌شود که به احتمال زیاد تبلت جدید این شرکت است. علاوه بر این تبلت، منتظر رونمایی از یک گوشی هوشمند جدید هم هستیم.

گوشی مورد انتظار نوکیا G50 5G به تراشه اسنپدراگون 480 5G - تعمیرات یخچال میدیا در شهر چالوس استان مازندران - مجهز می‌شود و همچنین از نمایشگر ۶.۸ اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس بهره می‌برد. در پنل پشتی دستگاه دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد و باتری آن۴۸۵۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

تا به امروز چندین رندر از این گوشی هوشمند منتشر شده که آن را با یک ایرباد به نمایش می‌گذارند. به همین دلیل انتظار داریم در برخی کشورها، نوکیا G50 5G به همراه یک ایرباد بی‌سیم در اختیار کاربران قرار بگیرد.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر چالوس استان مازندران

تبلت اندرویدی T20 به احتمال زیاد - تعمیرات یخچال میدیا در شهر چالوس استان مازندران - یک صفحه نمایش ۱۰.۳۶ اینچی خواهد داشت. قلب تپنده این تبلت نوکیا چیپست Unisoc خواهد بود که البته مدل دقیق آن هنوز مشخص نیست. در کنار این تراشه، کاربران به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی هم دسترسی پیدا می‌کنند.

بعد از سال ۲۰۱۵ که نوکیا تبلت N1 را روانه بازار کرد، تاکنون دیگر هیچ تبلتی را از این شرکت ندیده‌ایم. تبلت T20 در دو مدل وای‌فای و ۴G روانه بازار خواهد شد و از سیستم عامل - تعمیرات یخچال میدیا در شهر چالوس استان مازندران - اندروید ۱۱ بهره می‌برد.

مراسم معرفی این محصولات، تنها رویداد HMD Global برای سال جاری میلادی نخواهد بود. گوشی پرچمدار جدید - تعمیرات یخچال میدیا در شهر چالوس استان مازندران - نوکیا هم در تاریخ ۲۰ آبان (۱۱ نوامبر) معرفی خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone