🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  5. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10562.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

فیسبوک برای محافظت از زاکربرگ، ۴.۹ میلیارد دلار بیشتر به FTC جریمه پرداخت کرده است

سهامداران فیسبوک در شکایت تازه‌ای ادعا کرده‌اند که این شرکت به صورت آگاهانه مبلغ ۵ میلیارد دلار بیشتر از جریمه صادر شده به کمیسیون تجارت فدرال (FTC) پرداخت کرده تا از مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت ...

سهامداران فیسبوک در شکایت تازه‌ای ادعا کرده‌اند که این شرکت به صورت آگاهانه مبلغ ۵ میلیارد دلار بیشتر از جریمه صادر شده به کمیسیون تجارت - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر فراهان استان مرکزی - فدرال (FTC) پرداخت کرده تا از مارک زاکربرگ، مدیرعامل - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر فراهان استان مرکزی - شرکت در برابر نظارت بیشتر دولت محافظت شود.

در شکایت سهامداران عنوان شده است:

«زاکربرگ، سندبرگ و سایر مدیران فیسبوک موافقت کردند تا به عنوان نوعی مبادله برای محافظت از زاکربرگ در برابر شکایت‌های FTC، توافقنامه - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر فراهان استان مرکزی - چند میلیاردی با این کمیسیون امضا - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر فراهان استان مرکزی - کنند.»

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر فراهان استان مرکزی

به دنبال رسوایی کمبریج آنالیتیکا در سال ۲۰۱۹ که منجر به جمع‌آوری اطلاعات شخصی ۵۰ میلیون کاربر فیسبوک بدون رضایت آن‌ها شد، FTC فیسبوک را جریمه - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر فراهان استان مرکزی - کرد. این موضوع در حالی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر فراهان استان مرکزی - اعلام شده است که تنها ۰.۳۱ درصد از کاربران آسیب دیده رضایت خود را اعلام کرده‌اند. همچنین جریمه فیسبوک بسیار بیشتر از رکورد ثبت شده قبلی (۱۶۸ میلیون دلار) برای مجازات‌های مربوط به حریم - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر فراهان استان مرکزی - خصوصی بوده است.

در این - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر فراهان استان مرکزی - شکایت همچنین ادعا شده که مدیران و اعضای هیئت مدیره فیسبوک از جمله زاکربرگ و - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر فراهان استان مرکزی - شریل سندبرگ با عدم پذیرفتن اطلاعات مربوط به پرونده کمبریج آنالیتیکا به معاملات غیرقانونی و نهانی خود پرداختند. - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر فراهان استان مرکزی -

در این رابطه آمده است: «پس از اینکه زاکربرگ از استخراج گسترده داده‌های کاربران - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر فراهان استان مرکزی - فیسبوک مطلع - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر فراهان استان مرکزی - شد، او و نهادهای تحت کنترل او فروش سهام فیسبوک خود را به میزان قابل توجهی تسریع کردند. حوادث چند سال گذشته، از سوایی کمبریج آنالیتیکا گرفته تا نقش این پلتفرم در شورش کنگره آمریکا، چهره عمومی فیسبوک را مخدوش کرده است. ظاهرا زاکربرگ می‌خواهد این وضعیت را تغییر دهد و نیویورک تایمز در گزارش خود عنوان می‌کند که او شخصا حداقل سه طرح جدید را امضا کرده است. یکی از این - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر فراهان استان مرکزی - طرح‌ها با نام Project Amplify شناخته می‌شود که روابط عمومی فیسبوک را به سمت - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر فراهان استان مرکزی - فیدهای کاربران هدایت می‌کند. با این حال فیسبوک گزارش‌های اخیر را نادرست خوانده است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone