تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  2. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10537.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

مینگ- چی کو از پیش فروش بالاتر گوشی‌های آیفون ۱۳ نسبت به آیفون ۱۲ خبر می‌دهد

پیش فروش گوشی‌های سری آیفون ۱۳ اپل روز جمعه ۲۶ شهریور ماه آغاز شد و اکنون بعد از گذشت تنها چند روز، «مینگ-چی کو»، تحلیلگر معروف اپل در یادداشتی به سرمایه‌گذاران اعلام کرده استقبال کاربران ...

پیش فروش گوشی‌های سری آیفون - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اسدآباد استان همدان - ۱۳ اپل روز جمعه ۲۶ شهریور ماه آغاز شد و اکنون بعد از گذشت تنها چند روز، «مینگ-چی کو»، تحلیلگر معروف اپل در یادداشتی به سرمایه‌گذاران اعلام کرده استقبال کاربران برای خرید آیفون ۱۳ بیشتر از آیفون ۱۲ است، هرچند انتظار می‌رفت چنین وضعیتی نیز پیش بیاید.

همچنین وی به این موضوع اشاره کرده که احتمالا اپل برای عرضه مدل‌های پرو از ماه نوامبر هیچ‌گونه مشکلی نداشته باشد. مینگ-چی کو می‌گوید تقاضا برای خرید آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس به صورت قابل توجهی بیشتر از آیفون ۱۳ مینی و آیفون ۱۳ خواهد بود.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اسدآباد استان همدان

داده‌های آماری مینگ‌-چی کو نشان می‌دهد میزان تقاضای آیفون ۱۳ پرو مکس و آیفون ۱۳ پرو نسبت به مدل‌های مشابه نسل قبل یعنی آیفون ۱۲ پرو مکس و آیفون ۱۲ پرو افزایش پیدا کرده است. در حالی که این موضوع در مورد آیفون ۱۳ مینی و آیفون ۱۳ صادق نیست و آیفون ۱۳ و نسخه مینی آن نسبت به آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مینی با - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اسدآباد استان همدان - استقبال کمتری روبرو بوده‌اند. اما به طور کلی می‌توان گفت که میزان تقاضای سری آیفون ۱۳ بهتر از آیفون ۱۲ است.

یکی از مشکلاتی که اپل در سال گذشته با آن روبرو بود، تامین دوربین تله فوتو بود که ظاهرا این مشکل امسال برطرف شده - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اسدآباد استان همدان - است. علاوه بر این، در حالی که اپل از تقاضای زیاد آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس غافلگیر شده بود، حجم عرضه آیفون ۱۳ پرو مکس و آیفون ۱۳ پرو را افزایش داده است.

به همین دلیل تحلیلگر معروف اپل پیش‌بینی می‌کند که از اواسط - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اسدآباد استان همدان - ماه نوامبر وضعیت عرضه آیفون ۱۳ پرو و ​​آیفون ۱۳ پرو مکس بهبود پیدا می‌کند.

در حالت کلی مینگ-چی کو می‌گوید اپل رشد سالیانه ۵ - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اسدآباد استان همدان - درصدی فروش را - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اسدآباد استان همدان - در سال ۲۰۲۰ تجربه کرد - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اسدآباد استان همدان - و انتظار می‌رود در سال جاری نیز فروش این شرکت نسبت به سال قبل رشد ۱۶ درصدی داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone