🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  2. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  4. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10564.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

مدیران زرین پال به اتهام تشویش اذهان عمومی بازداشت شدند [بروز رسانی]

رییس هیات مدیره انجمن فین‌تک در گفتگو با دیجیاتو اعلام کرد برادران امیری امروز بازداشت شده‌اند. علت این بازداشت هنوز به طور دقیق مشخص نیست اما به نظر می‌رسد حضور این دو برادر روز شنبه ...

رییس هیات مدیره انجمن فین‌تک در گفتگو با دیجیاتو اعلام کرد برادران امیری امروز بازداشت شده‌اند. علت این بازداشت هنوز به طور دقیق مشخص نیست اما به نظر می‌رسد حضور این - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر قزوین استان زنجان - دو برادر روز شنبه صبح در جلوی بانک مرکزی و خواسته‌شان مبنی بر دیدار با معاون فنی بانک مرکزی دلیل این موضوع بوده است.

«مهدی شریعتمدار» در گفتگو با دیجیاتو می‌گوید: «علی امیری دیروز مانند همیشه به بانک مرکزی رفت تا برای دیدار با آقای مهران محرمیان درخواست جلسه کند. حراست دلیل حضور را پرسیده - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر قزوین استان زنجان - و - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر قزوین استان زنجان - نهایتا برای امروز ساعت ۱۴ جلسه‌ای - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر قزوین استان زنجان - هماهنگ شده. اما امروز برادران امیری به جرم تشویش اذهان عمومی بازداشت شدند.» برخی می‌گوید این بازداشت توسط پلیس فتا صورت گرفته - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر قزوین استان زنجان - و برخی شنیده‌ها نیز حکایت از این دارد دادسرای ناحیه ۳۳ این دو برادر را بازداشت کرده است.

شریعتمدار به دیجیاتو می‌گوید که هیچ تجمعی از سوی شرکت‌های فین‌تکی در کار نبوده است و این موضوع را - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر قزوین استان زنجان - عجیب می‌خواند: «اولا هیچ تجمعی در کار نبوده. دوماً اگر - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر قزوین استان زنجان - انجمن - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر قزوین استان زنجان - فین‌تک بخواهد تجمعی داشته باشد از مسیر قانونی پیش - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر قزوین استان زنجان - می‌رود و نامه نگاری می‌کند. - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر قزوین استان زنجان - صرفا ۲ شرکت دیروز رفته‌اند بانک مرکزی درخواست جلسه کرده‌اند! اتفاقی که افتاده بسیار عجیب است.»

از دلایلی که برادران امیری به بانک مرکزی رفته بودند می‌توان به موضوع اجباری شدن ای‌نماد اشاره کرد که این دو کارآفرین از منتقدین سرسخت این طرح بودند و شکایتی را نیز با همکاری چند شرکت فین‌تکی دیگر نسبت به این موضوع به دیوان عدالت اداری داشتند.

برادران امیری در تمام سالهای فعالیت خود بارها و بارها از سوی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر قزوین استان زنجان - دادسراهای سراسر کشور احضار شدند و این موضوع را تهدیدی برای کار آفرینان در کشور اعلام می‌کردند. چندی پیش بود که مصطفی امیری به یک سال حبس تعزیری از دادگاه کیفری همدان محکوم شده بود. - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر قزوین استان زنجان - پیش آمدن این چالش‌ها برای کارآفرینان در کشور طی روزهای گذشته چندین بار رخ داده و دیگر افرادی نظیر «محمد جواد شکوری مقدم» و «شاهین طبری» نیز - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر قزوین استان زنجان - طی روزهای اخیر به دادسرا احضار شدند و جریمه شدند. کارشناسان بر این باورند - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر قزوین استان زنجان - که این موضوع می‌تواند باعث دلسردی کارآفرینان و حتی مهاجرت آنها از کشور بشود.

بروزرسانی

زرین‌پال در پی بازداشت چندساعته برادران امیری، بیانیه رسمی را منتشر و درباره اتفاقات پیش آمده توضیحاتی را ارائه کرد:

«ما باور داریم که می‌شود با گفتگو و تعامل، به ساختن مسیرهای تازه امیدوار بود. در طول ماه‌های گذشته به دلیل تصمیم‌ها و قوانینی که از سوی بانک مرکزی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر قزوین استان زنجان - برای پرداخت‌یارها وضع گردیده است، همواره سعی داشتیم با ایجاد فضای گفتگو و تعامل به راهکار درست‌تر و شفاف‌تری نسبت به این تصمیمات برسیم که با اقدامات فراقانونی نظیر اجباری - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر قزوین استان زنجان - شدن دریافت اینماد برای اخذ درگاه‌پرداخت برای راه‌اندازی کسب‌وکارهای آنلاین، انحصارات موجود در این حوزه و رقابت در زمین محدود - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر قزوین استان زنجان - شده توسط رگولاتور، یا باید شاهد مرگ دسته‌جمعی‌مان می‌بودیم، یا به هر طریقی راهی برای رساندن حرف‌های‌مان به منصب‌داران بانک مرکزی ایجاد می‌کردیم.»

آن طور که در این بیانیه آمده، علی و مصطفی امیری هم‌بنیان‌گذاران زرین‌پال روز شنبه سوم مهرماه به همراه پنج شرکت پرداخت‌یار دیگر به - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر قزوین استان زنجان - منظور درخواست برگزاری جلسه‌ای با بانک مرکزی، راهی آنجا می‌شوند. درخواست مورد پذیرش قرار گرفته اما دقیقا - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر قزوین استان زنجان - در روزی که جلسه باید برگزار شود، یعنی یکشنبه 4 مهر - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر قزوین استان زنجان - ماه، برادران امیری - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر قزوین استان زنجان - توسط پلیس فتا برای ادای توضیحات احضار می‌شوند.

طبق بیانیه زرین‌پال، برادران امیری به جرم تشویش علیه اذهان عمومی بازداشت و به دادسرای ناحیه 33 واقع در جنب زندان اوین منتقل می‌شوند که با پیگیری واحد حقوقی زرین‌پال، ادای توضیحات توسط برادران امیری و کافی نبودن ادله برای قاضی محترم پرونده، هم‌بنیان‌گذاران زرین‌پال با تعهد کتبی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر قزوین استان زنجان - آزاد می‌شوند. این بازداشت منجر به از دست رفتن فرصت گفتگو با بانک مرکزی نیز می‌شود.

این بیانیه در ادامه چنین اتفاقاتی را عامل ناامیدی کارآفرینان و فعالان حوزه تجارت الکترونیک می‌داند:

«در طول بیش از 11 سال فعالیت زرین‌پال در صنعت پرداخت آنلاین ایران، تلاش برای ایجاد یک فضای مناسب و شفاف کاری در تجارت الکترونیک برای - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر قزوین استان زنجان - همگان، جز ارزش‌های کلیدی ما - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر قزوین استان زنجان - بوده و است؛ اما همواره دست‌اندازی‌های متعدد و گل‌آلود کردن فضا برای ماهی‌گیری توسط کسانی که با ایجاد شفافیت دچار تضاد منافع می‌شوند، نتیجه‌ای جز دلسردی و ناامیدی برای تمام کارآفرینان و فعالان پرتلاش تجارت الکترونیک ندارد. ما با تمام زخم‌هایی که تا امروز بر پیکر زرین‌پال به جا مانده است، از تلاش برای ایجاد تغییر و ساختن دست نخواهیم کشید و - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر قزوین استان زنجان - با همراهی همراهان دلسوزی که - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر قزوین استان زنجان - در تمام - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر قزوین استان زنجان - لحظات سخت در کنارمان هستند، مانند همین چند ساعتِ امروز، می‌جنگیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone