تعمیرات یخچال میدیا در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  3. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10550.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی Civi احتمالا پنجم مهرماه معرفی می‌شود

براساس تصویر به اشتراک گذاشته شده از می‌استور شیائومی در شبکه اجتماعی ویبو، ظاهرا این شرکت روی توسعه موبایلی با نام جدید Civi کار می‌کند که ظاهرا قرار است ۵ مهرماه رونمایی شود. با توجه ...

براساس - تعمیرات یخچال میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - تصویر به اشتراک گذاشته شده از می‌استور شیائومی در شبکه اجتماعی ویبو، ظاهرا این شرکت روی توسعه موبایلی با نام جدید Civi کار می‌کند که ظاهرا قرار است ۵ مهرماه رونمایی شود. با توجه به شعار این رویداد انتظار می‌رود دستگاه مذکور از طراحی چشمگیری برخوردار باشد.

تصویر جعبه موجود در پوستر نشان می‌دهد که دستگاه مذکور یک گوشی هوشمند است. پیشتر گزارش‌های متعددی در مورد رونمایی از گوشی جدید CC11 در چین منتشر شده است. اما اکنون گفته می‌شود ظاهرا به جای CC11 ممکن است با دستگاهی از سری جدید Civi روبرو شویم. از مشخصات احتمالی این گوشی می‌توان به صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی امولد با وضوح فول اچ‌دی پلاس اشاره - تعمیرات یخچال میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - کرد. تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G در کنار ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم وظایف پردازشی را بر عهده دارد. فضای ذخیره سازی ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت در دسترس خریداران قرار دارد. ظرفیت باتری گوشی جدید شیائومی ۴۲۵۰ میلی آمپر ساعت و از شارژ - تعمیرات یخچال میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر اردستان استان اصفهان

شیائومی Civi ماه گذشته با شماره مدل 2107119DC در سایت TENAA چین - تعمیرات یخچال میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - مشاهده شده و تایید می‌کند این دستگاه نسخه چین شیائومی ۱۱ لایت NE 5G خواهد بود. دوربین اصلی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - آن ۶۴ مگاپیکسلی است و به احتمال زیاد یک لنز - تعمیرات یخچال میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی در کنار لنز - تعمیرات یخچال میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - اصلی قرار خواهند داشت. دوربین سلفی نیز ۲۰ مگاپیکسل و در حفره‌ای بالای نمایشگر قرار دارد. برای امنیت بیشتر یک اسکنر اثر انگشت در کنار دستگاه قرار دارد.

اطلاعات فوق تایید نشده و ممکن است شیائومی Civi دستگاه دیگری باشد. تا چند روز آینده اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهد شد که مشخص می‌شود دستگاه جدید شیائومی گوشی هوشمند است یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone