تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  2. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  4. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10539.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

رندرها و مشخصات کلیدی گلکسی S22 پلاس منتشر شد: طراحی مشابه نسل قبل

وب‌سایت «Letsgodigital» براساس اطلاعات فاش شده از نسل بعدی گوشی‌های گلکسی S، رندرهایی از نسخه پلاس این سری به اشتراک گذاشته و برخی مشخصات کلیدی مانند ابعاد نمایشگر، مشخصات دوربین و ظرفیت باتری گلکسی S22 ...

وب‌سایت «Letsgodigital» براساس اطلاعات فاش شده از نسل بعدی گوشی‌های گلکسی S، رندرهایی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر دلیجان استان مرکزی - از نسخه پلاس این - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر دلیجان استان مرکزی - سری به اشتراک گذاشته و - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر دلیجان استان مرکزی - برخی مشخصات کلیدی مانند ابعاد نمایشگر، مشخصات - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر دلیجان استان مرکزی - دوربین و ظرفیت باتری گلکسی S22 پلاس منتشر کرده است.

به نظر می‌رسد گلکسی S22 از نمایشگر کوچکتری نسبت به نسل قبلی بهره خواهد برد و به جای آنکه با نمایشگر ۶.۲ اینچی به بازار عرضه شود، احتمالا از صفحه نمایش ۶.۱ اینچی برخوردار خواهد بود. برخی منابع آگاه بازار - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر دلیجان استان مرکزی - می‌گویند همین تغییر ابعاد نمایشگر برای گلکسی S22‌ پلاس نیز صادق است و احتمالا مدل پلاس این سری از نمایشگر ۶.۵ اینچی به جای ۶.۷ اینچی بهره می‌برد.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر دلیجان استان مرکزی

همچنین به نظر می‌رسد گلکسی S22 پلاس از باتری ۴۸۰۰ میلی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر دلیجان استان مرکزی - آمپر ساعتی بهره خواهد برد. این در حالی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر دلیجان استان مرکزی - است که نسل قبلی همین سری یعنی گلکسی S21 پلاس از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر دلیجان استان مرکزی - با این وجود ظاهرا ظرفیت باتری گلکسی S22 کاهش می‌یابد که علتش مربوط به کاهش ابعاد کلی دستگاه می‌شود.

همچنین گفته می‌شود گلکسی S22‌ پلاس قرار نیست مانند گلکسی زد فولد ۳ به دوربین زیر نمایشگر مجهز شود، بلکه دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی آن در روزنه قسمت بالای نمایشگر قرار می‌گیرد.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر دلیجان استان مرکزی

طبق گزارش اخیر، انتظار می‌رود دوربین‌های پنل پشتی ارتقا پیدا کرده و - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر دلیجان استان مرکزی - موبایل جدید با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ایزوسل GN5 در کنار دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه دید وسیع و دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی در دسترس کاربران قرار بگیرد. البته به جای زوم ترکیبی ۳ برابری، فقط مجهز به زوم اپتیکال سه برابری خواهد بود.

وب سایت Letsgodigital در حالی رندرهای گلکسی S22 پلاس را با طراحی مشابه نسل کنونی به اشتراک گذاشته که چند روز قبل یکی از منابع آگاه به نام «Ice Universe» اعلام کرد سامسونگ برای سری گلکسی S22 از سبک طراحی جدیدی استفاده می‌کند. بنابراین بین رندرهای جدید و گفته Ice Universe یک تضاد وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone