تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  2. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  3. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10542.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

درایور جدید انویدیا با پشتیبانی از ویندوز ۱۱ و فناوری DLSS برای ۲۸ بازی جدید منتشر شد

انویدیا به‌تازگی درایور گرافیکی جدیدی منتشر کرده که پشتیبانی از DLSS یا «نمونه‌برداری ابریادگیری ماشینی» را برای ۲۸ بازی به ارمغان می‌آورد و با دو سیستم عامل ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱ سازگار است. با ...

انویدیا به‌تازگی درایور گرافیکی جدیدی منتشر کرده که پشتیبانی از DLSS یا «نمونه‌برداری ابریادگیری ماشینی» را برای - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - ۲۸ بازی به ارمغان می‌آورد و با - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - دو - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - سیستم عامل ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱ سازگار است. با این حساب، مجموع تعداد بازی‌هایی که از DLSS پشتیبانی می‌کنند به بیش از ۱۰۰ می‌رسد.

به گفته انویدیا، فناوری DLSS وضعیت نمایش بازی‌های رزولوشن پایین را ارتقا می‌دهد تا بدون افت قابل توجه در کیفیت تصویر نرخ فریم روان‌تری داشته باشند. اکثر بازی‌های جدیدی که به پشتیبانی از DLSS مجهز شده‌اند، به لطف پلاگین DLSS برای Unreal Engine 4 از این ویژگی بهره می‌برند. این پلاگین به - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد راحت‌تر DLSS را به بازی‌های خود اضافه کنند.

بازی Alan Wake Remastered ماه آینده با - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - پشتیبانی از - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - DLSS از راه می‌رسد و گفته شده که توان اجرایی آن در حالت 4K حدود ۲ برابر بهتر از قبل خواهد بود. تمام پردازشگرهای گرافیکی جی‌فورس RTX با فعال‌سازی DLSS می‌توانند با بالاترین تنظیمات در حالت 4K به نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه دست پیدا کنند. به عبارت دیگر، - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - پردازشگرهایی نظیر RTX 2080 Ti به‌طور متوسط از نرخ ۷۰ فریم بر ثانیه به ۱۲۰ فریم بر ثانیه می‌رسند.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان

بازی Industria که در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) منتشر می‌شود نیز از - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - DLSS پشتیبانی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - می‌کند. افزون بر این، فناوری انویدیا DLAA یا «ضدپلگی یادگیری - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر رودبار استان گیلان - ماشینی» روی سرورهای آزمایشی Elder Scrolls Online فعال خواهد شد. DLAA برای کسانی طراحی شده که ظرفیت حافظه GPU آن‌ها بالاست و می‌خواهند کیفیت تصویر بیشتری داشته باشند. این فناوری شبیه DLSS است اما به جای تقویت قدرت عملکرد دستگاه کیفیت تصویر را بالا می‌برد.

درایوری که انویدیا امروز منتشر کرده از ویندوز ۱۱ هم پشتیبانی می‌کند و بهینه‌سازی‌هایی را برای Deathloop, Diablo II: Resurrected, Far Cry 6 ،Hot Wheels Unleashed, New World و World War Z: Aftermath به ارمغان می‌آورد. برای دانلود این درایور کافیست به وب‌سایت انویدیا مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone