🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  3. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44837.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

علت ارائه آپدیت های زودهنگام امروز ویندوز چه بود؟

چند ساعت پیش، مایکروسافت تصادفا بیلد شماره 16212 ویندوز 10 را برای موبایل ها و پی سی های 32 بیت منتشر کرد در حالی که پیش تر وعده داده شده بود بیلد شماره 15220 برای ...

چند ساعت پیش، مایکروسافت تصادفا بیلد شماره 16212 ویندوز 10 را برای موبایل ها و پی سی های 32 بیت منتشر کرد در حالی که پیش - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تر وعده داده شده بود بیلد شماره 15220 برای موبایل ها و بیلد 16203 برای پی سی منتشر شود.

این آپدیت - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - فقط برای اینسایدرها نبود و برای همه کاربرانی که - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - آپدیت Creators را منتشر کرده بودند در دسترس قرار گرفت. اما به محض اینکه این آپدیت ها از دسترس خارج شد، چند بیلد دیگر به صورت تصادفی برای موبایل، اکس باکس و دیگر دستگاه ها منتشر شد.

دانا سرکار - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - از مایکروسافت همان لحظه توییت کرد که هیچ کس نباید این آپدیت ها را دانلود و نصب کند اما مایکروسافت هم بالاخره در پستی این موضوع را رسما اعلام کرد.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

سرکار می گوید که همه این اتفاقات به دلیل اشتباهات غیر عمدی پیش آمده در سیستم مهندسی ارائه آپدیت ها بوده و سبب شده که بیلدها برای کاربران ارسال شود. مایکروسافت سریعا این رویه را متوقف کرد و جلوی آپدیت ها را گرفت.

اگر شما در حال حاضر ویندوز 10 با شماره بیلد 16212 روی دستگاه خود نصب دارید، احتمالا مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد اما باید بدانید که این ورژن کامل نیست و ایرادات خود را دارد. اگر می خواهید به ورژن پیشین باز گردید، به بخش Settings رفته و از بخش Update & Security، گزینه Recovery را فعال کنید. البته این قابلیت تا 10 روز دیگر در اختیار شما قرار دارد، بنابراین عجله کنید.

روی موبایل اما موضوع کمی پیچیده است چون این بیلد مشکلات عدیده ای دارد و نصب نمی شود. باید با استفاده از Windows Device Recovery Tool، ویندوز 10 موبایل خود را فلش کنید.

- تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دخمل نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
من عاشق خدمات شرکت الو هستم! تعمیر لباسشویی وست پوینت WMX71219-E من در منزل منطقه روستای قصور در آذربایجان غربی با مشتری رضایتمندی بسیار انجام شد. با لهجه جنوب ایران، فنی که برای تعمیر ارسال شده بسیار با حوصله و دقیق بود. من اکنون برای هر کار تعمیراتی به شرکت الو می‌روم و به دوستان خود هم این را پیشنهاد می‌دهم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone