🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  2. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  3. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  5. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26839.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

اینترنت ایرانسل کلید ورود به فیلیمو

پس از گذشت چند روز از امضای تفاهم‌نامه همکاری میان ایرانسل و هلدینگ صباایده، نخستین مرحله از این تفاهم بر بستر ایرانسل و با هدف دسترسی آسان به محتوا‌های پلتفرم فیلیمو اجرایی شد. به نقل ...

پس از گذشت - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - چند روز از امضای تفاهم‌نامه همکاری میان ایرانسل - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - و هلدینگ صباایده، نخستین مرحله از این تفاهم بر بستر ایرانسل و با هدف دسترسی آسان به محتوا‌های پلتفرم فیلیمو اجرایی شد.

به نقل از روابط عمومی فیلیمو و به گزارش دیجیاتو، در پی تفاهم‌نامه همکاری که - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - میان ایرانسل و هلدینگ صباایده در تیرماه سال جاری با هدف همکاری در ارائه خدمات محتوایی و ویدئویی بر بستر ایرانسل امضا شد، اولین مرحله از این توافق با ایجاد دسترسی رایگان - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - کاربران ایرانسل در پلفترم فیلیمو به اجرا درآمد. طی این همکاری کاربران ایرانسل تنها با استفاده از دیتای سیم‌کارت و با ایجاد حساب کاربری در فیلیمو، بدون نیاز به تهیه اشتراک، به محتوا‌های ویدیویی این پلتفرم دسترسی پیدا می‌کنند و پهنای باند آن‌ها به صورت بین‌المللی محاسبه خواهد شد. اقدامی که با کسر هزینه اشتراک فیلیمو و افزایش تعرفه دیتای آن، در مجموع خدمت فیلیمو را حدود 40 درصد ارزان‌تر - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - بر روی بستر ایرانسل به کاربران عرضه - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - می‌کند.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان
تفاهم‌نامه همکاری میان «ایرانسل» و هلدینگ «صبا ایده» به عنوان شرکت مادر آپارات و فیلیمو در حاشیه دومین روز نمایشگاه الکامپ امضا شد.

فیلیمو یک سرویس VOD زیرمجموعه هلدینگ صباایده است که مجموعه گسترده‌ای از فیلم‌ها، سریال‌ها و محتوا‌های ویدیویی را برای تماشای آنلاین بر روی وبسایت و اپلیکیشن خود - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - قرار داده است. تا پیش از این تفاهم‌نامه، کاربران ایرانسلی فیلیمو با خرید اشتراک و پرداخت نیم‌بهای هزینه پهنای باند به محتوا‌ها دسترسی داشتند و اکنون اشتراک فیلیمو را مهمان ایرانسل هستند. - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - همچنین آن دسته از کاربران ایرانسل که تمایل به پرداخت نیم‌بهای تعرفه اینترنت در هنگام - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - استفاده از فیلیمو را دارند، می‌توانند به روال سابق عمل کرده - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - و با تهیه اشتراک فیلیمو، هزینه پهنای باند مصرفی به ازای - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها را در حالت نیم‌بها پرداخت کنند. - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - این نخستین بار است که توافقی کاربر محور میان اپراتور اینترنت همراه - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - و پلتفرم - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - ویدیویی جهت تسهیل دسترسی کاربران اینترنت اجرا می‌شود.

تفاهم‌نامه همکاری ایرانسل و صباایده با گذر از نخستین مرحله در آینده نزدیک گسترش پیدا خواهد کرد و فازهای بعدی خود - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - را در جهت هم افزایی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - توسعه بازار خدمات محتوایی و دیجیتالی کشور به زودی اجرایی خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone