🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  2. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  3. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18549.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

رم‌های DDR5 ای‌دیتا با سرعت چشمگیر 8400 مگاهرتز از راه می‌رسند

سال 2021، دنیای جدیدی به سوی سخت افزارها باز شده است؛ یکی از مهم‌ترین آنها، حافظه‌های رم DDR5، با انبوهی از ویژگی‌های جذاب و خاص است که سرعتی فراتر از انتظار را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ...

سال 2021، دنیای جدیدی به سوی سخت افزارها باز شده است؛ یکی از مهم‌ترین آنها، حافظه‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیراز استان فارس - رم DDR5، با انبوهی از ویژگی‌های جذاب و خاص است که سرعتی فراتر - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیراز استان فارس - از انتظار را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کمپانی ADATA با همکاری MSI و گیگابایت، به سراغ رم‌های حیرت انگیز 64 گیگابایتی را فرکانس 8400 مگاهرتز رفته‌اند.

سال 2021 را می‌توان آخرین سال عملیاتی برای رم‌های DDR4 دانست؛ این خانواده، با حافظه‌های DDR5 جایگزین خواهند شد. آن‌طور که پیداست نخستین پلتفرمی که از رم‌های DDR5 پشتیبانی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیراز استان فارس - می‌کنند، پردازنده‌های نسل دوازدهمی Alder Lake شرکت اینتل هستند که آزمایش‌های اولیه آنها به پایان رسیده و کمپانی‌ها در حال - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیراز استان فارس - طراحی نهایی هستند.

حافظه‌های رم DDR5 به دلیل افزایش ملموس نرخ انتقال داده و همچنین بهبود کارایی، عملکردی بسیار متفاوت با رم‌های DDR4 ارائه می‌دهند. کمپانی‌های سازنده حافظه‌های رم در پی پیشبرد دو هدف هستند؛ نخست افزایش ظرفیت هر ماژول - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیراز استان فارس - به 64 گیگابایت و دوم بالا بردن فرکانس در کنار تایمینگ مناسب. از این رو ADATA به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سازندگان حافظه‌های رم، با دو شرکت سازنده مادربرد یعنی MSI و Gigabyte وارد همکاری شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیراز استان فارس

انتظار می‌رفت که - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیراز استان فارس - نخستین حافظه‌های رم DDR5 با فرکانس‌های اولیه 4800 تا 5200 مگاهرتز همراه باشند؛ سپس به مرور و با بهبود توسعه، شاهد افزایش فرکانس‌ها به ارقامی بالاتر باشیم. اما ADATA تصمیم دارد تا این مسئله را با حافظه‌های 64 گیگابایتی در فرکانس 8400 مگاهرتز آغاز کند. ای دیتا تأیید کرده که در کنار MSI و گیگابایت، در حال توسعه رم‌های DDR5 با فرکانس 8400 مگاهرتز و ظرفیت 64 گیگابایت برای هر ماژول هستند. رم‌های فوق به طور خاص برای پردازنده‌های نسل دوازدهمی Alder Lake توسعه پیدا می‌کنند.

افزون بر فرکانس و ظرفیت، - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیراز استان فارس - حافظه‌های DDR5 ویژگی‌های افزودنی دیگری را نیز به همراه دارند؛ به عنوان مثال می‌توان به پشتیبانی از Single Error Correction یا - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیراز استان فارس - SEC، سیستم تصحیح خطای ECC و Decision Feedback Equalizer یا به اختصار DFE نیز اشاره - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیراز استان فارس - کرد. تا پیش از این، شرکت Micron تخمین زده بود که حافظه‌های DDR5 با افزایش سرعت ورودی/خروجی (I/O) بین 28 تا - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیراز استان فارس - 36 درصد به نسبت حافظه‌های DDR4 همراه خواهند بود.

پردازنده‌های Alder Lake را می‌توان نخستین نسل از پردازند های 10 نانومتری اینتل - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیراز استان فارس - دانست که با هسته‌های پیشرفته Golden Cove همراه هستند. این خانواده، نخستین گروه از پردازنده‌های هیبریدی جهان در کلاس دسکتاپ هستند. آنها از رم‌های DDR5 پشتیبانی کرده و به نظر می‌رسد که - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیراز استان فارس - در نیمه دوم سال 2021 وارد بازارهای جهانی خواهند شد. تا پیش از ورود آنها، شاهد نسل یازدهم موسوم به Rocket Lake هستیم که به زودی از - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیراز استان فارس - سوی اینتل معرفی خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیراز استان فارس - شد.

این رم به زودی با گارانتی آونگ در بازار ایران عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone