تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  4. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  5. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10521.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

محققان از کشف بدافزارهای مخفی در زیرسیستم ویندوز برای لینوکس خبر می‌دهند

شرکت «بلک لوتوس لبز» با انتشار گزارشی از کشف بدافزارهای جدیدی خبر داده که با استفاده از زیرسیستم ویندوز برای لینوکس (WSL) سعی می‌کنند از دید ابزارهای امنیتی پنهان باقی بمانند. زیرسیستم ویندوز برای لینوکس ...

شرکت «بلک لوتوس لبز» با انتشار گزارشی از کشف بدافزارهای جدیدی خبر داده که با استفاده از زیرسیستم ویندوز برای لینوکس (WSL) سعی می‌کنند از دید ابزارهای امنیتی پنهان باقی بمانند.

زیرسیستم ویندوز برای لینوکس بالاخره در نسخه دومش کرنل واقعی لینوکس را به ویندوز آورد و اگرچه این اتفاق برای کسانی که نمی‌خواستند با بوت دوگانه روبرو باشند، خوشایند بود، ولی حالا مشخص شده که این زیرسیستم یک ریسک امنیتی را برای ویندوز به وجود آورده است.

WSL در سال ۲۰۱۶ همراه با آپدیت - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر قوچان استان خراسان - سالانه ویندوز ۱۰ منتشر شد تا - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر قوچان استان خراسان - دسترسی به ابزارهای گنو و لینوکس را در این سیستم عامل ممکن کند. WSL در ابتدا دسترسی واقعی به کرنل لینوکس را فراهم نمی‌کرد و از کرنلی بهره - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر قوچان استان خراسان - می‌برد که توسط مایکروسافت توسعه پیدا کرده بود و صرفا با لینوکس سازگاری داشت. ولی شرایط در سال ۲۰۱۹ - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر قوچان استان خراسان - با انتشار WSL 2 تغییر کرد.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر قوچان استان خراسان

اکنون محققان بلک لوتوس لبز می‌گویند این بدافزار از طریق فایل‌های ELF که برای توزیع لینوکسی دبیان توسعه یافته‌اند، پخش شده است. این فایل‌ها در برخی موارد حاوی سرباری هستند که کامپیوترهای شخصی (PC) را - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر قوچان استان خراسان - هدف - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر قوچان استان خراسان - قرار می‌دهند و در موارد دیگر - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر قوچان استان خراسان - سرباری دارند که از مرکز کنترل هدایت می‌شود.

بلک لوتوس لبز می‌گوید یکی از این فایل‌ها به‌صورت اختصاصی به زبان پایتون نوشته شده و از کتابخانه‌های استانداردی استفاده می‌کند که بستر - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر قوچان استان خراسان - حمله به سیستم‌های ویندوزی و لینوکسی را فراهم می‌سازد. یک فایل دیگر با استفاده - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر قوچان استان خراسان - از PowerShell به APIهای خاص ویندوز وصل می‌شود.

به گفته محققان این روش به هکرها اجازه می‌دهد بدون اینکه شناسایی شوند، در دستگاه قربانی فعالیت داشته باشند. ابزار VirusTotal هم تایید کرده که نرخ شناسایی این فایل‌ها در مقابل ۷۰ آنتی ویروس یک یا صفر بوده است. بلک - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر قوچان استان خراسان - لوتوس لبز حالا از کاربران خواسته تا در هنگام استفاده از WSL مراقب باشند و از نشر این نوع بدافزار به کامپیوتر سایر افراد جلوگیری کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone