تعمیرات یخچال میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10519.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات پردازنده‌های سری T نسل دوازدهم اینتل افشا شد

به گفته رسانه FanlessTech، سری T پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل موسوم به Alder Lake حداقل در ۷ مدل شامل Core i5 ،Core i7 ،Core i9 و Core i3 روانه بازار می‌شوند که هرکدام پیکربندی متفاوتی ...

به گفته رسانه FanlessTech، سری T پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل موسوم به Alder Lake حداقل در ۷ مدل شامل Core i5 ،Core i7 ،Core i9 و Core i3 روانه بازار می‌شوند که هرکدام پیکربندی متفاوتی خواهند داشت و توان طراحی حرارتی برابر ۳۵ وات دارند. این - تعمیرات یخچال میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - پردازنده‌ها احتمالا اوایل ۲۰۲۲ از راه می‌رسند.

پردازنده پرچمدار Core i9-12900T دارای ۱۶ هسته پردازشی ۸+۸ و ۳۰ مگابایت حافظه کش L3 است. این سحت افزار از گرافیک UHD Graphic 770 بهره می‌برد و حداکثر فرکانسش به ۴.۹ گیگاهرتز می‌رسد. نسخه آنلاک شده این پردازنده یعنی Core i9-12900T حداکثر فرکانس ۵.۳۰ گیگاهرتز خواهد داشت.

پردازنده بعدی به نام Core i7-12700T، دوازده هسته پردازشی با پیکربندی ۸+۴، ۲۵ - تعمیرات یخچال میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - مگابایت حافظه کش L3 و حداکثر فرکانس ۴.۷ گیگاهرتز خواهد داشت.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان

در خانواده Core i5 با سه پردازنده Core i5-12500T ،Core i5-12600T و Core i5-12400T روبه‌رو هستیم. این پردازنده‌ها همگی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - ۶ هسته با پیکربندی ۰+۶ و ۱۸ مگابایت حافظه کش L3 خواهند داشت و حداکثر فرکانس آن‌ها به ترتیب به ۴.۶، ۴.۴ و ۴.۲ گیگاهرتز می‌رسد.

سری Core i3 نیز به دو پردازنده Core i3-12300T و Core i3-12100T تقسیم می‌شوند. هردو مدل ۴ هسته‌ای با پیکربندی ۰+۴ هستند، ۸ رشته و حافظه کش ۱۲ مگابایت هستند. حداکثر فرکانس آن‌ها نیز به ترتیب ۴.۲۰ و ۴.۱۰ گیگاهرتز است.

مدل‌های Core i5-12500T تا Core i9-12900T از پردازشگر - تعمیرات یخچال میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - گرافیکی UHD 770 بهره می‌برند، در حالی که مدل‌های Core i3-12100T تا Core i5-12400T به پردازشگر گرافیکی UHD 730 مجهز می‌شوند. تمام تراشه‌ها با سوکت - تعمیرات یخچال میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - LGA 1700 و بردهای PCH سری ۶۰۰ سازگارند. هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت پردازنده‌های جدید اینتل وجود منتشر نشده، اما فاصله چندانی تا رونمایی از آن‌ها نداریم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone