تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  2. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10520.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

فروش گوشی‌های تاشو سال آینده میلادی دو برابر می‌شود

براساس گزارش DCSS، آینده برای گوشی‌های تاشو بسیار روشن است. طبق پیش‌بینی این شرکت، فروش گوشی‌های تاشو در سال ۲۰۲۲ دو برابر می‌شود و تا سال ۲۰۲۶ به ۵۰ میلیون دستگاه می‌رسد. سامسونگ امسال با ...

براساس گزارش DCSS، آینده برای گوشی‌های تاشو بسیار روشن است. طبق پیش‌بینی این شرکت، فروش گوشی‌های تاشو در سال - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر لارستان استان فارس - ۲۰۲۲ دو برابر می‌شود - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر لارستان استان فارس - و تا سال ۲۰۲۶ به ۵۰ میلیون دستگاه می‌رسد. سامسونگ امسال با گلکسی زد فلیپ ۳ در بازار می‌درخشد اما از سال آینده بازیگران بیشتری وارد این بازار خواهند شد.

سامسونگ با معرفی گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳، روح - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر لارستان استان فارس - تازه‌ای به کالبد این محصولات دمید - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر لارستان استان فارس - و انتظار می‌رود کره‌ای‌ها حداقل امسال فروش بالایی را تجربه کنند. احتمالا سامسونگ امسال به سهم ۸۵ درصدی از این بازار دست پیدا می‌کند.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر لارستان استان فارس

مدیر DCSS می‌گوید یکی از دلایل - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر لارستان استان فارس - چنین سهمی، قیمت ۹۹۹ دلاری گلکسی زد فلیپ - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر لارستان استان فارس - ۳ است. همچنین ویژگی‌هایی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر لارستان استان فارس - مانند پشتیبانی از قلم - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر لارستان استان فارس - S Pen و افزودن دوربین سلفی زیر نمایشگر به گلکسی زد فولد ۳، می‌توانند روی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر لارستان استان فارس - فروش آن تاثیر مثبتی داشته باشند.

اما سامسونگ در آینده باید - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر لارستان استان فارس - با شرکت‌های زیادی رقابت کند. کمپانی‌هایی مانند گوگل، ویوو، - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر لارستان استان فارس - اوپو، شیائومی و حتی هواوی می‌خواهند وارد این بازار شوند و سهمی از آن داشته باشند. البته نباید بزرگترین رقیب کره‌ای‌ها یعنی اپل را هم فراموش کنیم. این کمپانی احتمالا سال ۲۰۲۳ وارد این بخش از بازار می‌شود و طبق پیش‌بینی DCSS، تا سال ۲۰۲۶، سهمش در - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر لارستان استان فارس - بازار با سامسونگ برابر خواهد شد.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر لارستان استان فارس

گزارش اخیر می‌گوید که هرچه زمان می‌گذرد این محصولات پخته‌تر می‌شوند و احتمالا تا - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر لارستان استان فارس - سال ۲۰۲۶ فروش گوشی‌های تاشو به ۵۰ میلیون دستگاه می‌رسد. البته این عدد در بازار گوشی‌های هوشمند بسیار ناچیز است، با این حال رشد چشمگیری را نشان می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone