تعمیرات یخچال اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  3. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  4. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10509.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن Lummi؛ ویرایشگر قدرتمند تصاویر برای اندروید

برنامه‌های ویرایشگر تصویر و ویدیو بسیاری برای سیستم عامل‌های موبایل در دسترس هستند که عملکردهای مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. اپلیکیشن Lummi یکی از همین عناوین است که توسط شرکت مشهور InShot توسعه ...

برنامه‌های ویرایشگر تصویر و ویدیو بسیاری برای سیستم عامل‌های موبایل در دسترس هستند که عملکردهای مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. اپلیکیشن - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان - Lummi یکی از همین عناوین است - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان - که توسط شرکت مشهور InShot توسعه یافته و ابزارهای گوناگونی مانند فیلترهای آماده و حذف‌کننده پس زمینه را ارائه می‌کند.

اگرچه بیشتر برنامه‌های ویرایشگر تصویر در موبایل به یک سمت حرکت می‌کنند و شباهت‌های ساختاری زیادی با هم دارند؛ اما بهره‌گیری از چندین عنوان مختلف می‌تواند در افزایش فضای مانور کاربران، تاثیرگذار باشد. اپلیکیشن Lummi نیز سعی کرده با ارائه قابلیت‌های متداول در کنار برخی ویژگی‌های اختصاصی، کاربران را به سوی خود جلب کند.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان

بدون شک - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان - فیلترهای آماده، یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین قسمت‌های یک برنامه ویرایشگر تصویر محسوب می‌شوند و خوشبختانه Lummi در این زمینه توانسته بسیار موفق عمل کند. بیش از ۱۰۰ فیلتر آماده در اختیار کاربران قرار گرفته که امکان شخصی‌سازی آن‌ها یا ادغام موارد گوناگون با یکدیگر وجود دارد. فیلترها در دسته‌بندی‌های مختلفی جا داده شده‌اند که موجب می‌شود - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان - دسترسی به عناوین دلخواه بسیار آسان‌تر از اپ‌هایی مانند اینستاگرام باشد. در نهایت اگر کاربر نتواند فیلتر موردنظر خود را پیدا کند، قادر خواهد بود به کمک نوار ابزار کنترل جزئیات تصویر، جلوه مختص به خود را ایجاد نماید.

ابزار حذف پس زمینه یکی از موارد محبوبی است که در سال‌های اخیر راه خود را به بسیاری از برنامه‌های ویرایشگر باز کرده - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان - و اپلیکیشن Lummi نیز از آن بی‌بهره نمانده است. چنین ابزاری برای حذف کلی پس زمینه جهت - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان - استفاده از تصویر برای مقاصد - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان - مختلف مثل استیکر کاربرد دارد. همچنین اگر شیء یا فردی ناخواسته در پس زمینه قرار داشته باشد، می‌توان به آسانی اقدام به حذف آن کرد. نرم‌افزار مذکور دارای قالب‌های آماده جهت تعویض پس‌زمینه نیز هست و می‌توان یک سوژه را با پس‌زمینه‌های مختلف امتحان کرد.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان

پنل کنترل رنگ HSL یکی دیگر از امکانات برنامه است که از هشت کانال رنگی پشتیبانی می‌کند و - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان - می‌توان به کمک آن، میزان اشباع، Hue و روشنایی تصویر را تغییر داد. منحنی چهار نقطه‌ای اصلاح تصویر نیز برای اعمال تغییرات حرفه‌ای‌تر در دسترس قرار دارد. ابزار دابل اکسپوژر هم از قابلیت‌های پرکاربرد اپلیکیشن Lummi محسوب می‌شود که امکان ترکیب تصاویر مختلف با یکدیگر را برای کاربران فراهم می‌کند.

ابزارهای ساده ویرایش تصویر مانند میزان نمایش جزئیات، کنتراست و اکسپوژر نیز درون برنامه یافت می‌شوند. قابلیت بهبود تصاویر نیز می‌تواند به صورت خودکار اقدام به - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان - ارتقای کیفیت و اصلاح تصاویر کند. ویژگی کراپ کردن تصاویر و ایجاد قطع مناسب برای شبکه‌های - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان - اجتماعی مختلف هم درون اپ تعبیه شده است.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان

در نهایت امکان افزودن متن یا استیکر به تصویر یکی دیگر از ویژگی‌های مهمی است که از برنامه‌های موجود در این زمینه انتظار داریم. اپلیکیشن Lummi طیف وسیعی از فونت‌ها را برای کاربران خود فراهم کرده که با استایل‌های مختلف قابل استفاده هستند. همچنین می‌توان فریم‌های مختلفی را به تصاویر افزود یا از آن‌ها به صورت گروهی برای ساخت کلاژ بهره گرفت.

اپلیکیشن Lummi شباهت بسیاری به سایر رقبای خود دارد و تمامی امکانات پایه جهت ویرایش تصویر در آن یافت می‌شود. با این حال برخی قابلیت‌های آن مانند حذف پس زمینه و اعمال پس‌زمینه‌های آماده یا ابزار ساخت تصاویر دابل اکسپوژر می‌تواند برای کاربران مفید واقع شود و نیاز به استفاده از برنامه‌های جداگانه برای انجام چنین کارهایی را از بین ببرد.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر نیشابور استان خراسان

Photo Editor - Lumii

سازنده: .InShot Inc قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۳۰ مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone