تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  5. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10505.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

گزارش سال ۹۹ کافه بازار؛ بیش از ۲۸۰ میلیارد تومان درآمد توسعه‌دهندگان بازی و برنامه

بازار گزارش صنعت برنامه‌ها و بازی‌های موبایل ایران در سال ۱۳۹۹ را منتشر ساخته و هدف خود را از انتشار این گزارش روشنگری این صنعت عنوان کرده است. بر اساس گزارش بازار تا پایان سال ...

بازار گزارش صنعت برنامه‌ها و بازی‌های موبایل ایران در سال ۱۳۹۹ را - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - منتشر ساخته و هدف خود را از انتشار این گزارش روشنگری این صنعت عنوان کرده - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - است. بر اساس گزارش بازار تا پایان سال ۹۹، ۱۶۱ هزار بازی و برنامه فعال در این مارکت اندرویدی وجود دارد و این مارکت اندرویدی بیش از ۴۴ میلیون نصب فعال داشته و کاربران آن در طول سال ۱.۶ میلیارد بار برنامه و بازی دانلود یا بروزرسانی کردند. همچنین گزارش بازار نشان می‌دهد که بیش از ۲۸۰ میلیارد تومان درآمد نصیب توسعه‌دهنده‌های بازی و برنامه که تعدادشان به بیش از - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - ۶۷ هزار نفر می‌رسد شده که در مقایسه با سال گذشته، ۴۸ درصد افزایش داشته است. ناگفته نماند این درآمد طی ده سال گذشته به بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان می‌رسد. همچنین باید گفت - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - در سال گذشته، بیش از ۱ میلیارد بار نصب و یا - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - بروزرسانی برنامه‌ها توسط کاربران رخ داده است که بیشتر آنها به بخش ابزارها و شبکه‌های اجتماعی مربوط بوده است.

بازار در - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - گزارش خود اعلام کرده که ۱۵.۷ میلیون نفر از کاربران ۴۴ میلیونی‌اش در جرگه خریداران قرار دارند - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - و بیش از ۱۱۷ میلیون تراکنش در سال ۹۹ ایجاد شده که این حجم از آمار نهایتا به بیش - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - از ۷۵۶ میلیارد تومان درآمد به توسعه‌دهندگان فعال در این مارکت اندرویدی ختم شده است. از ۱۱۷ میلیون تراکنش انجام شده در کل تاریخ بازار، حدود ۲۷.۱ میلیون آن فقط در سال ۹۹ انجام شده، یعنی بیش از ۲۳ درصد کل تراکنش‌های بازار، به سال ۹۹ مربوط می‌شود. 

درآمد توسعه‌دهندگان در سراسر کشور

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان

این سهم ۲۸۰ میلیارد تومانی بین توسعه‌دهندگان بازی و برنامه تقسیم شده است و نسبت ۷۲ درصدی به ۲۸ درصدی دارد. به طور دقیق‌تر می‌توان گفت - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - مقدار ۲۰۳.۷ میلیارد تومان آن به برنامه‌سازان رسیده و ۷۶.۸ میلیارد آن نیز متعلق به بازیسازان بوده است. میزان تراکنش‌های انجام شده در این اپلیکیشن‌ها نیز به سمت برنامه‌ها سنگینی می‌کند و ۲۱.۶ میلیون تراکنش به برنامه‌ها اختصاص - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - دارد و - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - ۵.۵ میلیون تراکنش به بازی‌ها می‌رسد. مقدار تراکنش‌ها در بازار ۱۳ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. ناگفته نماند ۸۸ درصد درآمد کل توسعه‌دهندگان متعلق به استان تهران است و استان خراسان رضوی با ۵ درصد رتبه دوم را دارد. سایر استان‌ها روی هم ۷ درصد درآمد از این بازار چند صد میلیاردی دارند. در بخش بازی‌ها نیز باید گفت ۸۴ درصد درآمد در اختیار توسعه‌دهندگان بازی در تهران و ۶ درصد متعلق به بازیسازان گیلانی و ۲ درصد مربوط به فعالین این بخش در خراسان رضوی است.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان

با آمار ۴۴ میلیونی شدن کاربران کافه بازار، می‌توان گفت این مارکت اندرویدی بیش از ۷ درصد رشد داشته است، ناگفته نماند کاربران ثبت نامی در بازار تعدادشان بیشتر از این رقم است و - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - به بیش از ۵۱ میلیون نفر می‌رسد.

خریداران محصولات - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - بازار

در مورد آمار پراکندگی جغرافیایی خریداران محصولات نیز بازهم استان تهران در رتبه اول قرار دارد و پس از آن مردم آذربایجان غربی و خراسان - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - رضوی بیشترین خریداران محصولات بازار هستند. کمترین خریداران فایل‌ها نیز متعلق به استان‌های - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - خراسان شمالی و چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد است.

بازار در این گزارش در مورد خریداران بازی‌ها اعلام کرده که خریداران در تهران و خراسان رضوی در جایگاه اول - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - و دوم قرار دارند؛ اما - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - نکته قابل‌توجه - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - این است - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - که درآمد توسعه‌دهندگان گیلان که خریدارانش در رتبه - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - سوم هستند بیشتر از درآمد توسعه‌دهندگان خراسان - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - رضوی است.

جستجو در بازار

در سال گذشته ۲.۸ میلیارد بار جستجو در کافه بازار انجام شده است. - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - بازار - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - با بهبود الگوریتم‌های جستجوی خود سعی دارد تا نتایج بهتری به کاربران نشان دهد و به نظر می‌رسد در این امر تقریبا موفق شده است.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان

عبارت و برندهای - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - پرجستجو در کافه بازار می‌تواند راهنمای خوبی برای توسعه دهندگان بازی و نرم افزار باشد و بازار - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - درباره آن نیز اطلاع رسانی کرده است: «دو کلمه اینستاگرام و بازی بیشترین جستجو را از سمت کاربران داشتند و عباراتی همچون بازی جدید دخترانه و بازی ماشین نیز از عبارات پر جستجو در تمامی ماه‌های سال توسط کاربران بودند. در بخش برنامه‌ها نیز پس از اینستاگرام، بیشترین جستجو به واتساپ برمی‌گردد که بر اساس آخرین آمار مرکز آمار ایران کاربران آن در طول سه سال - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - گذشته بیش از سه برابر در - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - ایران شده‌اند.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان

بیشترین فروش‌ها و بیشترین نصب‌ها

در سال ۱۳۹۹ بیشترین برنامه‌های رایگان در دسته آب و هوا و رفت و آمد و خرید قرار دارند و در دو دسته آموزش و دسته پزشکی، بیشترین روش برای فروش محتوای دیجیتالی رقم خورده است.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان
بیشترین تعداد نصب برنامه‌ها و بازی‌ها در سال گذشته متعلق به بهمن ماه بوده و کمترین مقدار نیز به تیر ۹۹ اختصاص دارد.

گزارش بازار نشان می‌دهد تا - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - پایان سال ۹۹، دسته ابزارها و شبکه‌های اجتماعی و عکاسی و البته موسیقی بیشترین تعداد نصب فعال را پیدا کردند و سه دسته کودک، ورزشی و آب و هوا کمترین نصب را پیدا کردند. البته بازار تاکید کرده با وجود آمار کم نصب این سه دسته از برنامه‌ها، کماکان نسبت به سال گذشته مساله «افزایش رشد نصب» همراه آنها بوده است.

بازار رقابت

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان
در زمینه عرضه و تقاضا در حوزه بازی ژانرهای استراتژی و اکشن به ترتیب بیشترین خریدار و بیشترین فروشنده را داشته و دسته شبیه سازی کمترین فروشنده و خریدار را به خود اختصاص داده است.

سال ۹۹، تقریبا ۳۰ هزار برنامه - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - فروشنده فعال در - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - بازار وجود داشت که حدود ده درصد آن یعنی ۳ هزار و ۳۰۰ برنامه، برنامه‌های - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - تازه‌ای به حساب - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - می‌آیند. از این تعداد، حدود ۲۲ هزار برنامه ۲ سال پیاپی فعال بودند و - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - حدود ۸ هزار فروشنده برنامه هم از ابتدای سال گذشته - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - فعالیت خود را در بازار متوقف کردند.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان
از لحاظ میزان عرضه و تقاضا نیز اپلیکیشن‌های آموزشی با بیشترین عرضه و اپلیکیشن‌های خرید نیز با بیشترین - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - خریدار، در صدر قرار دارند. اپلیکیشن‌های دسته آب و هوا نیز دارای کمترین میزان خریدار و فروشنده در بازار هستند.

بررسی میزان ریزش سال ۹۹ با سال‌های گذشته، نشان می‌دهد میزان - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - ریزش فروشنده‌ها نسبت به سال‌های گذشته روندی کاهشی داشته است.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان
بیشترین اشتراک خریدار در دسته شبکه‌های اجتماعی رخ داده و ۱۴ درصد از خریداران از دو فروشنده مختلف و ۴ درصد نیز از سه فروشنده مختلف خرید کرده‌اند. این آمار در حالی وجود دارد که در بیشتر موارد، خریداران تنها از یک فروشنده خرید کرده‌اند و وضعیت شبکه‌های اجتماعی در - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - این بخش از وضعیت بهتری برخوردار است.
تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان
از ۱.۶ میلیارد نصب و بروزرسانی انجام شده توسط کاربران در سال ۹۹، بیش از ۱ میلیارد آن به اپلیکیشن‌های گوناگون تعلق دارد. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید از این آمار، ۷۰۰ میلیون آن برای نصب برنامه‌ها است.

ناگفته نماند در سال گذشته، بیش از ۱ میلیارد بار نصب و یا بروزرسانی برنامه‌ها توسط کاربران رخ داده است که بیشتر - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - آنها به بخش ابزارها و شبکه‌های اجتماعی مربوط بوده است. این مقدار در بخش بازی‌ها به بیش از ۶۷۰ میلیون نصب و بروزرسانی رسیده و بیشترین سهم به بازی‌های اکشن و تفننی و امتیازی رسیده است.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان
بازی‌های اکشن و تفننی بیشترین بخت و اقبال را بین گیمرهای موبایلی دارند و عناوین دانستنی‌ها و استراتژی کمترین نصب و بروزرسانی را داشتند؛ این در حالیست که بر اساس گزارش بازار، بیشتر خریداران بخش بازی‌های موبایلی، گیمرهای عناوین استراتژی هستند.

گزارش کامل بازار را می‌توانید در قالب یک فایل - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - PDF در این - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - لینک دانلود نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone