تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  4. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  5. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10522.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

افشای تصاویر زنده و مشخصات کامل گوشی‌های هواوی نوا ۹ و نوا ۹ پرو

امروز تصاویر زنده و مشخصات کامل گوشی‌های هواوی نوا ۹ و نوا ۹پرو به اینترنت راه پیدا کرده که ما را پیش از معرفی رسمی در تاریخ ۱ مهر ماه، با آن‌ها آشنا می‌کند. این ...

امروز تصاویر زنده و مشخصات کامل گوشی‌های هواوی نوا ۹ و نوا ۹پرو به اینترنت راه پیدا کرده که ما را پیش از معرفی رسمی در تاریخ ۱ مهر ماه، - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر قروه استان کردستان - با آن‌ها آشنا می‌کند. این محصولات از برخی ویژگی‌های سری آنر ۵۰ بهره می‌برند.

هواوی نوا ۹ - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر قروه استان کردستان - از یک نمایشگر ۵.۵۷ اینچی اولد با وضوح فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و حفره مخصوص دوربین سلفی در مرکز بالای نمایشگر قرار دارد. نوا ۹ به - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر قروه استان کردستان - تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G مجهز می‌شود ولی خبری از پشتیبانی از شبکه 5G نخواهد بود.

این دستگاه ۸ گیگابایت - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر قروه استان کردستان - رم در کنار ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ظرفیت باتری نوا ۹ ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. وزن این دستگاه به ۱۷۵ گرم می‌رسد و ابعادش برابر ۱۶۰ در ۷۳.۷ در ۷.۷۷ میلی‌متر است.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر قروه استان کردستان

در پنل پشتی نوا ۹ دوربین چهارگانه دیده می‌شود که دوربین اصلی‌اش، ۵۰ مگاپیکسلی با دریچه - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر قروه استان کردستان - دیافراگم f/1.7 است. این سنسور را یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید با دریچه - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر قروه استان کردستان - دیافراگم f/ 2.2، یک لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو و یک دوربین - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر قروه استان کردستان - عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌کنند. دوربین سلفی نیز ۳۲ - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر قروه استان کردستان - مگاپیکسل است.

گوشی نوا ۹ پرو از نظر سخت‌افزار، دوربین و رم شباهت‌های زیادی به برادرش دارد. این گوشی هوشمند صفحه نمایش ۶.۷۲ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح فول اچ‌دی پلاس است. ظرفیت باتری مدل پرو کمتر شده و به - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر قروه استان کردستان - ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت می‌رسد، با این حال از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند تا به اولین گوشی هواوی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر قروه استان کردستان - با چنین فناوری تبدیل شود.

وزن مدل پرو ۱۸۶ گرم و ابعاد آن ۱۶۳.۴ در ۷۴.۴ - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر قروه استان کردستان - در ۷.۹۷ میلی‌متر است. هردوی این گوشی‌ها سیستم عامل هارمونی اواس ۲.۰.۱ را اجرا می‌کنند. نوا ۹ و ۹ پرو در رنگ‌های آبی، بنفش، مشکی و سبز عرضه می‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone