تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  4. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  5. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20333.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

۸۱ درصد بیت‌کوین‌های استخراج شده از گردش خارج شده‌اند

تنها ۳.۵ میلیون یا ۱۹ درصد از بیت‌کوین‌های استخراج شده به صورت فعال داد و ستد می‌شوند و بخش اعظمی از این رمزارز به عنوان سرمایه حفظ شده و از گردش خارج شده است. این ...

تنها ۳.۵ میلیون یا ۱۹ درصد از بیت‌کوین‌های استخراج شده به صورت فعال داد و ستد می‌شوند و بخش اعظمی از این رمزارز به عنوان سرمایه حفظ شده و از گردش خارج شده است. این درحالی است ک هدف از توسعه بیت‌کوین اساسا ایجاد ابزار جدیدی برای داد و ستد بود

بر اساس براوردهای موسسه تحلیلی «Chainalysis» تا کنون حدود ۱۸.۶ میلیون بیت‌کوین استخراج شده است. از این تعداد ۶۰ درصد در اختیار افراد یا کسب و کارهایی است که حداکثر ۲۵ درصد از دارایی‌شان را فروخته‌اند و ظاهرا به عنوان سرمایه‌ای به آن می‌نگرند که با گذشت زمان ارزشمندتر خواهد شد.

حدود ۲۰ درصد از بیت‌کوین‌های موجود طی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بویین زهرا استان زنجان - پنج سال گذشته هرگز از آدرس کنونی منتقل نشده که از - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بویین زهرا استان زنجان - نظر Chainalysis مفقود شده به شمار می‌روند. دیگر بیت‌کوین‌ها هم که تقریبا ۳.۵ میلیون برآورد شده، به عنوان ابزار داد و ستد بین صرافی‌های دیجیتال به کار می‌روند.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بویین زهرا استان زنجان

بر اساس این گزارش طی سال جاری در مجموع ۳۴۰ هزار نفر به صورت فعال و هفتگی به تجارت بیت‌کوین پرداخته‌اند. خود این افراد هم به دو دسته خرده‌فروش و حرفه‌ای تقسیم می‌شوند. خرده‌فروش‌ها - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بویین زهرا استان زنجان - افرادی هستند که ارزش داد و ستدهای آنها کمتر از ۱۰ - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بویین زهرا استان زنجان - هزار دلار است و ۹۶ درصد - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بویین زهرا استان زنجان - از کل مبادلات را تشکیل می‌دهند.

تاجران حرفه‌ای که سهمشان از ۴ درصد فراتر نمی‌رود، در هفته حدود ۱۹ هزار مبادله انجام می‌دهند. علی رغم این سهم اندک کنترل جریان نقدشوندگی در دست این افراد است و ارزش مبادلات آنها ۸۵ درصد کل داد و ستدهای دلاری را شکل می‌دهد. Chainalysis این افراد را به خاطر سرمایه انبوه محرک‌های اصلی موج‌های بزرگ بیت‌کوین می‌داند. روز گذشته شاهد داد و ستدهایی از این دست - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بویین زهرا استان زنجان - بودیم که طی آن ۲.۲۴ میلیارد دلار بیت کوین با پردخت کارمزد ۷ دلاری جابجا شد.

در نهایت این گزارش حجم مبادلات هفتگی بیت‌کوین در صرافی‌ها را ۱.۸ میلیون واحد اعلام کرده که ۱۴.۴ میلیارد دلار ارزش دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone