تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  4. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  5. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20325.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

اپل macOS 11 را معرفی کرد؛ با ویژگی‌های Big Sur آشنا شوید

اپل در جریان کنفرانس WWDC 2020 به همراه سیستم عامل‌های iOS 14 و iPadOS 14، از سیستم عامل اپل macOS 11 Big Sur رونمایی کرد. این سیستم عامل تغییرات طراحی زیادی داشته و به iOS ...

اپل در جریان کنفرانس WWDC 2020 به همراه سیستم عامل‌های iOS 14 و iPadOS 14، از سیستم - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر فراهان استان مرکزی - عامل اپل macOS 11 Big Sur رونمایی کرد. این سیستم عامل تغییرات طراحی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر فراهان استان مرکزی - زیادی داشته - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر فراهان استان مرکزی - و به iOS شباهت پیدا کرده است.

اپل در سال‌های اخیر روی سیستم عامل‌های موبایل تمرکز کرده و این موضوع باعث شده که سیستم عامل دسکتاپ آن به قابلیت‌های کمتری مجهز شود، البته این شرکت سال گذشته میلادی مک او اس کاتالینا را با پیشرفت‌های مناسبی معرفی و در اختیار کاربران محصولات خود قرار داد.

این شرکت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر فراهان استان مرکزی - در کنفرانس توسعه دهندگان امسال خود که به صورت مجازی برگزار می‌شود، از نسخه جدید این سیستم عامل یعنی macOS 11 رونمایی کرد. این نسخه از مک اوس با تغییرات زیادی روبه‌رو شده که شامل بازطراحی آیکون‌ها و بهبود انیمیشن‌ها و نوار ابزارها می‌شود.

در این سیستم عامل از رنگ‌های بیشتری استفاده شده - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر فراهان استان مرکزی - و تمام اپلیکیشن‌های اصلی اپل بازطراحی شده‌اند. در نوار منو با طراحی جدیدی روبه‌رو هستیم که مشابه iOS است. اپل ویژگی کنترل سنتر iOS را به جدیدترین نسخه مک او اس اضافه کرده است. کاربران توسط این قابلیت می‌توانند میزان روشنایی نمایشگر را - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر فراهان استان مرکزی - تغییر دهند یا وارد - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر فراهان استان مرکزی - حالت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر فراهان استان مرکزی - تاریک شوند.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر فراهان استان مرکزی

در حالت کلی باید بگوییم که اکثر بازطراحی‌ها در macOS 11.0 از iOS الهام گرفته شده‌اند که شامل ویجت‌ها و نوتیفیکیشن سنتر می‌شود. Messages نیز در این سیستم عامل با بهبود همراه بوده و بروزرسانی‌ها - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر فراهان استان مرکزی - را تجربه کرده که شامل ویرایش Memoji و پین کردن پیام‌ها می‌شود که تفاوت چندانی با آپدیت آن در نسخه جدید سیستم عامل iOS ندارد.

Catalyst - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر فراهان استان مرکزی - که تلاشی برای - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر فراهان استان مرکزی - آوردن اپلیکیشن‌های iOS به دسکتاپ محسوب می‌شود، بروزرسانی‌های توسعه‌دهنده جدیدی دریافت کرده است. در حقیقت از - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر فراهان استان مرکزی - Catalyst برای اضافه کردن جدیدترین نسخه Messages و مپس به مک او اس استفاده می‌شد که هم اکنون در macOS Big Sur قرار - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر فراهان استان مرکزی - دارند.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر فراهان استان مرکزی

سافاری نیز بروزرسانی بزرگی دریافت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر فراهان استان مرکزی - کرده که شامل بهبود سرعت می‌شود. اپل اعلام کرده که این مرورگر می‌تواند سایت‌های محبوب کاربران را با ۵۰ درصد سرعت بالاتر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر فراهان استان مرکزی - نسبت به کروم باز کند. این مرورگر همچنین آپدیت‌‌های - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر فراهان استان مرکزی - امنیتی دریافت کرده که - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر فراهان استان مرکزی - شامل نظارت روی ردیابی ناخواسته برنامه‌ها می‌شود. این مرورگر همچنین روی پسوردها نظارت دارد. سافاری مانند سیستم - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر فراهان استان مرکزی - عامل iOS به قابلیت ترجمه نیز مجهز شده تا با گوگل رقابت کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone